MOKINIO PADĖJĖJŲ KONFERENCIJA 2025
Grįžti atgal
6 ak. val.
gyvai

MOKINIO PADĖJĖJŲ KONFERENCIJA 2025

Nuotolinė konferencija vyks gegužės 14 d. 12:10 val.
€19,00
Nuotolinė konferencija vyks 2025 m. gegužės 14 d. 12:10 – 16:00 val.


Kaina asmeniui — 19€ Kaina visai įstaigai — 129€

Norėdami užregistruoti savo įstaigą, susisiekite el. paštu [email protected]

Įsigyti Įsigyti
Švietimas ir pokyčiai — du žodžiai, kurie taip dera tarpusavyje, kad darosi sudėtinga atskirti juos vienas nuo kito… 2020-aisiais Švietimo įstatyme įtvirtinti pakeitimai ugdymo įstaigas įgaliojo pradėti taikyti įtraukiojo ugdymo principus kuo plačiau, o praėjusių metų rugsėjį įtraukusis ugdymas apsigyveno mokyklose, darželiuose ir mokytojų, švietimo pagalbos specialistų bei vadovų mintyse su klausimu — kaip sukurti tokią aplinką, kurioje visi vaikai, nepaisant jų skirtybių, galėtų mokytis ir tobulėti kartu?


Neilgai trukus, išaugo mokytojų padėjėjų poreikis, o šių specialistų vaidmuo ugdymo procese tapo kaip niekad svarbus! Kaip gi šiandien mokinio padėjėjams sekasi įgyvendinti įtraukiojo ugdymo nuostatas ir reikalavimus? Kiek daug nuveikėme per nepilnus metus?

Nepaisant pozityvių permainų, kurios moko priimti aplinkinių kitoniškumą ir įvairovę, ugdymo įstaigų koridoriuose girdimas susirūpinimas, kad kompetentingų ir savo darbą profesionaliai atlikti gebančių specialistų rasti sudėtinga… Juk viena pagrindinių mokytojo padėjėjo funkcijų — pagalba, dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, o tai ypač atsakingas ir specialių profesinių žinių bei aukšto psichologinio pasirengimo reikalaujantis darbas. Dėl šios priežasties įtraukusis ugdymas vyksta ne taip sklandžiai, kaip norėtųsi.

Taigi pasvarstykime, ar pagrindiniam mokinio pagalbininkui pakanka žinių darbui su ypač jautria ugdytinių grupe? Ar tikrai skiriame pakankamai dėmesio mokinio padėjėjų kvalifikacijos tobulinimui? Kaip padėti mokinio padėjėjui įveikti dažnai sudėtingus darbinius iššūkius? Ir apskritai — kokiomis nuotaikomis šiandien gyvena mokinio padėjėjai?

Mieli mokinio padėjėjai ir administracijos atstovai,


kviečiame Jus susiburti ir dalyvauti konferencijoje, kurios metu kartu su specialistais apžvelgsime esmines mokinio padėjėjo darbo aktualijas, įvertinsime, kokia kryptimi judame, ką pavyko nuveikti per nepilnus metus, kaip dar galime pasitempti ir patobulėti. Šio renginio metu išgirsite daug praktinių patarimų ir pavyzdžių, kurie padės lengviau priimti iššūkius, su kuriais kasdien susiduriate savo darbe.

Konferencijos metu:

• aptarsime ir analizuosime įtraukiojo ugdymo aktualijas, sėkmes, tobulintinas sritis, darbinius iššūkius ir ieškosime būdų, kurie padėtų juos įveikti;

• skirsime dėmesį mokinio padėjėjo psichologinei būsenai ir jos stiprinimui — išgirsime praktinių patarimų bei pavyzdžių, kurie padės gerinti specialistų savijautą, įsikvėpti, suteiks motyvacijos;

• sužinosime konkrečius būdus, kurie padės mažinti darbo krūvį mokinio padėjėjo veiklose;

• išsiaiškinsime, kaip į ugdymo procesą įtraukti agresyvius, intelekto ir emocinių sutrikimų turinčius vaikus: kaip bendrauti su agresyviais vaikais, kaip išlaikyti palankų mikroklimatą klasėje bei kaip pasirūpinti gera savo savijauta;

• sužinosime efektyvius ir inovatyvius metodus, padėsiančius sudominti ir motyvuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus, dirbant su jais individualiai;

• tuėsime galimybę pasikonsultuoti su savo srities specialistais, padiskutuoti su kolegomis ir pasisemti gerosios patirties bei įkvėpimo.

Programa:

12:10-12:15 val. Konferencijos moderatoriaus Luko Benevičiaus įvadinis žodis.
12:15-13:00 val. „Mokinio padėjėjai ir įtraukusis ugdymas: kuo galime pasidžiaugti, ką ir kaip galime tobulinti?”. Lekt. Lina Mineikienė.
13:00-13:45 val. „Mokinio padėjėjų psichologinė būsena: kaip ją stiprinti?”. Lekt. Dr. Ieva Šidlauskaitė-Stripeikienė.
13:45-14:30 val. „Kaip mažinti mokinio padėjėjų darbo krūvį?”. Lekt. Diana Jazukevičienė.
14:30-15:15 val. „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių agresijos protrūkiai: kaip juos suvaldyti ir kaip padėti sau?”. Lekt. Darija Bambalaitė.
15:15-16:00 val. „Individualus darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais: efektyvūs metodai ir priemonės“. Lekt. Aistė Clauss.

Svarbu žinoti

Konferencija skirta

esamiems ir būsimiems mokinio padėjėjams, administracijos atstovams ir visiems kitiems, kurie nori sužinoti daugiau apie mokinio padėjėjų darbą bei papildyti žinių bagažą įtraukiojo ugdymo kontekste.

Konferencijos vieta

Konferencija vyks nuotoliniu būdu, UGDYMO MEISTRŲ platformoje. Konferencija bus įrašoma, o įrašas dalyviams bus prieinamas per 1-2 d.d. po konferencijos. Konferencijos metu turėsite galimybę užduoti klausimus lektoriams ir iškart gauti atsakymus.

Pažymėjimai

Dalyviams bus išduodami elektroniniai kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (6 ak. val.). Įstaigos akreditacijos pažymos Nr. IVP-24.

Kaina visai įstaigai — 129€

Norėdami užregistruoti savo įstaigą, susisiekite el. paštu [email protected]

Susisiekti

Kaina asmeniui — 19€

Užsiregistruoti individualiai

Pranešėjai (pildoma)

Lina Mineikienė
Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazijos bei Klaipėdos Medeinės mokyklos konsultavimo skyriaus specialiosios pedagogikos ekspertė. Turinti daugiau nei 23 metų profesinę patirtį, dirbant su mokiniais, turinčiais įvairių specialiųjų ugdymosi poreikių.

Lektorės darbo kryptys apima individualų ir grupinį darbą su mokiniais, pedagoginę pagalbą, ugdymosi proceso pritaikymą, konsultavimą mokytojams ir tėvams, rekomendacijų teikimą dėl ugdymosi aplinkos ir metodų. Taip pat dirba komandoje, siekiant visapusiškai atliepti kiekvieno vaiko poreikius ir užtikrinti jų sėkmingą įtrauktį į ugdymo procesą.

Dr. Ieva Šidlauskaitė-Stripeikienė
Dėstytoja, lektorė, visuomenės sveikatos mokslų daktarė. Individualioje praktikoje jau daugiau kaip dvidešimt metų psichologė-psichoterapeutė, dirbanti su suaugusiais ir vaikais. Veda psichoterapines, savęs pažinimo ir priėmimo praktikas.
Aistė Clauss
Pedagogė, lektorė, turinti ilgametę patirtį dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais. Nuo 2020 metų lektorė dirba Hanoverio regione, Vokietijoje, pradinio ugdymo mokykloje, įtraukiojo ugdymo pedagoge. Jos specializuotas išsilavinimas (Fachkraft für Inklusions-und Integrationsspädagogik) ir patirtis suteikia kvalifikaciją teikti pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, bei konsultuoti mokyklos mokytojus ir švietimo bendruomenę įtraukiojo ugdymo klausimais, siekiant optimizuoti bendrą darbą ir užtikrinti sėkmingą mokymosi aplinką visiems vaikams.
Diana Jazukevičienė
Šakių rajono Švietimo pagalbos tarnybos vadovė, logopedė, pedagogė.
Darija Bambalaitė
Elgesio analizės specialistė, dirbanti su autizmo spektrą ir kitus raidos sutrikimus turinčiais vaikais ir jaunuoliais. Lektorės patirtis nuo 2008 m. apima tiesioginį darbą taikant ABA (taikomosios elgesio analizės) terapiją, šeimų ir terapeutų bei kitų specialistų, dirbančių su specialiųjų poreikių asmenimis, konsultavimą, individualizuotų ugdymo programų sudarymą, siekiant akademinių ar socializacijos tikslų, bei šios programos supervizavimą, ugdymo įstaigų, socialinių globos namų mokymą ir konsultavimą.

Konferenciją moderuoja

Lukas Benevičius
Mokytojas, švietimo konsultantas, lektorius, sertifikuotas patirtinio ugdymo treneris, Ugdymo meistrai bendraįkūrėjas, turinio vadovas.

konferenciją koordinuoja

Miglė Mikalajūnė
Projektų vadovė

[email protected]

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais