ASS: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?
Grįžti atgal
4 ak. val.
gyvai

Autizmo spektro sutrikimai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?

Lekt. Gabrielė Tervidytė-Arandi
€16,00
Įsigykite mokymų įrašą


SVARBU! Šie mokymai yra „Besimokančių darželių tinklo“ programos dalis, todėl BDT nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, registruotis NEREIKIA.

Įsigyti mokymų įrašą Įsigyti mokymų įrašą
Higienos instituto duomenimis Lietuvoje kasmet nustatoma per 500 naujų Autizmo Spektro Sutrikimų (ASS) atvejų, tad vaikų, turinčių ASS, pastaruoju metu vis daugėja ir darželio grupėse. Kaip tai pasireiškia? Autizmo spektro sutrikimo bruožai ir vystymosi skirtumai stipriai išryškėja būnant grupėje tarp bendraamžių, kai vaiko prašoma veikti pagal tam tikras taisykles, priimti naują informaciją bei vykdyti nurodymus. Todėl dažniausiai būtent mokytojai pirmieji pastebi vaikus, kurie patiria autizmo spektro sutrikimo keliamus sunkumus.


Nors autizmo spektro sutrikimai yra viena plačiausiai tyrinėjamų vaikų psichiatrijos sričių, tai vis dar kelia gausybę klausimų ir neaiškumų. Kaip, pastebėjęs šį sutrikimą, turėtų elgtis mokytojas? Kaip dirbti su kitokiu vaiku, kai grupėje ugdomi skirtingi vaikai?

Svarbiausia — suprasti, kad autizmas yra ne tik vaikiško amžiaus sutrikimas. Šiandien — tai tik vaikas, turintis autizmo spektro sutrikimą, tačiau kažkada jis bus suaugęs žmogus, besistengiantis rasti savo vietą po saule. Todėl be galo svarbu gebėti padėti tokiam vaikui.

Kviečiame Jus į praktinius mokymus, kurių metu išsamiai susipažinsite su ASS. Mokymų metu taip pat sužinosite, kokie yra autistiški vaikai, kaip atpažinti šį sutrikimą darželyje, kaip nepalikti tokio vaiko „antrame plane” bei kaip jam padėti atrasti savo stipriąsias puses.

Šių mokymų metu:

• sužinosite, kas yra AAS;
• sužinosite, kaip atpažinti, ar vaikas turi ASS bruožų;
• išgirsite patarimų ir pavyzdžių iš profesionalo, ką daryti, kaip elgtis ir dirbti, atpažinus arba įtarus, kad vaikas turi raidos ar mokymosi sutrikimų;
• sužinosite, kaip efektyviai organizuoti ugdomąsias veiklas, kurioje yra neuroįvairovė;
• išgirsite daug universalių ir praktinių patarimų, kurie užtikrins psichoemocinę gerovę, kurs pasitikėjimu grįstą ryšį ir sklandų ugdymo procesą;
• turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus lektorei ir gauti atsakymus mokymų metu.

Kodėl verta dalyvauti?

Praktiniai mokymai

Mokymų metu galėsite ne tik užduoti klausimus lektorei, bet ir išgirsite konkrečių metodų ir patarimų, kuriuos galėsite išbandyti praktiškai organizuojant ugdymo procesą darželyje.

Akredituotas turinys

Dalyviams bus išduodami elektroniniai kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (4 ak. val.). Įstaigos akreditacijos numerį rasite šio puslapio apačioje.

Įrašas ir dalomoji medžiaga

Mokymų įrašą galėsite peržiūrėti kiek norite kartų ir iš bet kurio įrenginio. Skaidrės ir papildoma medžiaga bus pasiekiama iš karto po mokymų.

Svarbu žinoti

Mokymai skirti ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams, administracijos atstovams ir visiems kitiems, kurie nori geriau pažinti autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus ir sužinoti praktinių patarimų, kurie padės efektyviau organizuoti ugdymo procesą darželyje.
Mokymai akredituoti. 4 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai dalyviams bus išduodami po mokymų, užpildžius savirefleksijos anketą.
Pasirinkus išankstinio apmokėjimo būdą, prie kurso būsite prijungti per 2 d. d. po įvykdyto apmokėjimo.
Įsigyti

Kaina 1 dalyviui ⎯ 16€

Dėmesio! Šie mokymai yra „Besimokančių darželių tinklo“ programos dalis, todėl BDT nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, registruotis NEREIKIA.

Įsigyti dabar

Lektorė

Gabrielė Tervidytė-Arandi
Socialinės politikos ekspertė ir socialinė darbuotoja, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėja, dirbanti su įvairių visuomenės grupių psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir socialinių bei švietimo paslaugų specialistais. Lektorė visą savo profesinį dėmesį skiria raidos sutrikimų turintiems vaikams ir jų šeimoms kurdama unikalią technologiją ir jos naudojimo metodiką – sensorinę įrangą, konsultuoja šeimas, veda mokymus pedagogams ir kitiems specialistams, vykdo atvejo vadybą kartu su terapeutų komanda.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais