Dėl vykstančio karo Ukrainoje ir įtemptos situacijos visame pasaulyje į mokyklas atvyksta vis daugiau šeimų su vaikais iš Ukrainos. Mokyklose mes pasitinkame karo paveiktus vaikus... Ar tikrai žinome, koks turėtų būti darbo su tokiomis patirtimis procesas? Kaip su šiais vaikais kurti ryšį? Kaip organizuoti sklandų ugdymo procesą? Kaip padėti sau nusiraminti ir pasiruošti darbui? Kaip dirbti su išlyginamųjų klasių ir išlyginamųjų mobiliųjų grupių lietuvių kalbos programa ir ilgalaikiais planais? Kaip planuoti ir organizuoti pamokas?
Šiuose mokymuose trys lektorės-praktinės dalinasi savo patirtimi, pasakoja, kaip kurti palankų ir sėkmingą mikroklimatą klasėje, kaip efektyviai organizuoti darbines veiklas ir pritaikyti pamokos turinį, atsižvelgiant į mokinių skirtybes. Mokymuose taip pat suteikiamos rekomendacijos, patarimai ir metodai, kurie padės dirbti su pabėgėlių vaikais lietuviškose mokyklose.
• sužinosite, kaip kurti palankų ir sėkmingą mikroklimatą klasėje;
• susipažinsite su lietuvių kalbos, pagal kalbos mokėjimo lygius (a1 – b2), bendrosios programos projektu ir praktiniais gerosios patirties pavyzdžiais bei profesionalų patarimais;
• analizuosite lietuvių kalbos garsyno specifiškumą: lietuvių kalbos abėcėlę, diakritinius ženklus, tartį ir fonetiką. Sužinosite, į ką svarbu atkreipti dėmesį;
• aptarsite pirmųjų pamokų metodikas, raktinius žodžius, komunikacines žinutes;
• sužinosite pamokos temų eiliškumo svarbą ir reikšmę;
• susipažinsite su lietuvių kalbos vadovėliais ir metodine medžiaga, skirta užsieniečiams mokyti;
• sužinosite, kaip efektyviai organizuoti darbines veiklas ir pritaikyti pamokos turinį, atsižvelgiant į mokinių skirtybes, išgirsite praktikų rekomendacijas;
• išgirsite su kokiais pagrindiniais iššūkiais susiduria atvykėliai tiksliųjų mokslų, gamtos mokslų ir socialinių mokslų pamokose bei sužinosite metodinius patarimus, kaip tuos iššūkius sumažinti;
• turėsite galimybę užduoti klausimus profesionalams ir dalyvauti diskusijoje.