Sensorinių erdvių kūrimas pagal skirtingus vaikų poreikius
Lekt. Gabrielė Tervidytė-Arandi

Sensorinių erdvių kūrimas atsižvelgiant į skirtingus vaikų poreikius

Nemokamas mokymų įrašas
Nemokama
Žiūrėkite mokymus nemokamai!


DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Žiūrėti nemokamai", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Žiūrėti nemokamai Žiūrėti nemokamai
Nuolat mokantis, daug dirbant, skubant, augant labai svarbu turėti erdvę, kurioje ir kūnas, ir smegenys, ir psichoemocinis pasaulis grįžtų į normalią būseną arba atrastų balansą. Taip pat svarbu turėti erdvę, kurioje taip pat būtų galimybė mokytis naujų įgūdžių, priimti naują informaciją be įtampos, nerimo ar sensorinės perkrovos.


Dabar yra tinkamiausias laikas pradėti kalbėti apie sensorikos naudą ir prasmę bei mokyklose pradėti įsirenginėti rimtas, mokslu pagrįstas sensorines erdves. Svarbu suprasti, kad sensorinės erdvės — kur kas daugiau nei tamsūs kambarėliai su šviečiančiais objektais juose. Čia turi būti taikoma aiški ir konkreti metodika, įdiegti kruopščiai atrenkami technologiniai sprendimai, kurie tiks visiems vaikams. O štai pačioje erdvėje turi vyrauti vientisumas — ji privalo būti neblaškanti, lengvai kontroliuojama. Tik kaip sukurti tokią erdvę? Kokią įrangą ir priemones pasirinkti? O kaip, įsirengus tokią erdvę, naudoti ją efektyviai?

Kviečiame Jus į nemokamus praktinius mokymus, kurių metu sužinosite, kaip turi atrodyti sensorinė erdvė, kaip joje dirbti su grupe vaikų ar individualiai, kokių priemonių reikia. Jeigu savo įstaigoje jau turite sensorinę erdvę — sužinosite, kaip pagerinti erdvę ir naudoti ją pagal paskirtį.

Šių mokymų metu:


• susipažinsite su tinkamu sensorinių erdvių įrengimu, sensorine įranga, leidžiančia kontroliuoti pagrindinius sensorinius stimulus;
• apžvelgsime metodinę sensorinių erdvių naudojimo pusę;
• įsivardinsite, kokiems vaikams labiausiai reikalingos tokios erdvės;
• suprasite, koks turinys, kokios priemonės labiausiai padeda ir yra geriausi darbo įrankiai sensorinėse erdvėse;
• pamatysite konkrečius sensorinių erdvių ir sensorinės įrangos naudojimo pavyzdžius;
• sužinosite pagal kokią metodiką dirbama su neuroįvairovės vaikais naudojant sensorinę įrangą;
• išgirsite, kaip įsirengti savo sensorinę erdvę, atsižvelgiant į vaikų poreikius;
• įsivardinsite, kuriems specialistams aktualiausia ugdymo įstaigose naudoti sensorines erdves.

Svarbu žinoti:

Mokymai skirti pradinių klasių mokytojams, informatikos mokytojams, STEAM mokytojams, užklasinės veiklos mokytojams bei visiems, kurie nori daugiau sužinoti apie sensorinę įrangą ir kaip įsirengti sensorinę erdvę.
Mokymai akredituoti. 4 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai dalyviams išduodami užpildžius savirefleksijos anketą.
Peržiūra nemokama,

tačiau būtina registracija.

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Žiūrėti nemokamai", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Dalyvauti nemokamai

Lektorė

Gabrielė Tervidytė-Arandi
Socialinės politikos ekspertė ir socialinė darbuotoja, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėja, dirbanti su įvairių visuomenės grupių psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir socialinių bei švietimo paslaugų specialistais. Lektorė visą savo profesinį dėmesį skiria raidos sutrikimų turintiems vaikams ir jų šeimoms kurdama unikalią technologiją ir jos naudojimo metodiką – sensorinę įrangą, konsultuoja šeimas, veda mokymus pedagogams ir kitiems specialistams, vykdo atvejo vadybą kartu su terapeutų komanda.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais