Susitarti neįmanoma suvaldyti.
Kurioje vietoje dėtumėte kablelį? Kai kuriuos vaikus klasėje vadiname „sunkiais“ būtent todėl, kad susitarti atrodo neįmanoma.
Tačiau ar susimąstome, kodėl vaikai trukdo klasei ir nenori mokytis? Gal būtent mes, suaugusieji, tokiems vaikams priklijuojame nepažangaus mokinio etiketę, kuri vėliau trukdo judėti pirmyn? Ką daryti, kai atrodo, kad vaikas elgiasi prastai, tinginiauja, nėra motyvuotas, neturi loginio mąstymo ar gabumų?
Kodėl konferencijoje kalbėsime apie sunkius vaikus? Kalbėti apie pozityvius integracijos aspektus yra puiku, tačiau kaip elgtis, jei vaikas trukdo visai klasei? Kaip su juo atrasti ryšį, kai mokytojas slapta labiausiai nori, kad to mokinio klasėje geriau nebūtų? Kaip sudominti vaiką – juk mokant motyvuotus mokinius reikia kur kas mažiau pastangų? Kaip kalbėtis su vaikų tėvais? Kaip pasiekti, kad kiti klasės mokiniai ne kopijuotų „blogą“ elgesį, bet kaip tik padėtų mokytojui sėkmingai dirbti? Atsakymą, kaip elgtis sudėtingose situacijose, kaskart turi atrasti pats mokytojas, bet padėti gali sėkmę patyrusių kolegų patirtis.
Kviečiame dalyvauti nuotolinėje konferencijoje, kurioje išgirsite įkvepiančias kolegų sėkmės istorijas ir konkrečius metodus, kurie padės tvarkytis sudėtingose situacijose. Kviečiame kartu patyrinėti, ar tikroji bėda yra vaiko elgesys, ar motyvacijos mokytis stoka.
• Kodėl vaikas trukdo klasei ir nenori mokytis?
• Kas nutinka, jei mokiniui prilipdoma „sunkaus vaiko“ etiketė?
• Kaip atskirti, ar „sunkų“ elgesį lemia ypatingi poreikiai?
• Kaip pakeisti požiūrį ir tikėti, kad vaikas gali mandagiai elgtis ir pasistengti mokytis?
• Kaip didelėje klasėje atliepti kiekvieno vaiko individualius poreikius?
• Kaip pamokoje sudominti visus vaikus?
• Kaip be išankstinių nuostatų vertinti mokinių darbus?
• Kaip pagirti vaiką, kai, rodos, nėra už ką girti?
• Kaip sunkiose situacijose bendradarbiauti su vaikų tėvais?
• Kaip padėti vaikui patikėti savimi ir pajusti sėkmę?