Ilgalaikė programa „Besimokančių darželių tinklas" 2023 m.

BESIMOKANČIŲ DARŽELIŲ TINKLAS 2023 m.

Ilgalaikė programa 2023 m. vasario-gruodžio mėn.
€449,00
Programos trukmė 2023 m. vasario 21 d. – gruodžio 31 d.

Kaina įstaigai – 449€ DĖMESIO! Įstaigą registruoja įstaigos administracija.
Registruoti įstaigą Registruoti įstaigą
Jeigu pernai dar galėjome neskubėti, ateinančiais metais privalome pradėti ruoštis 2024-ųjų rugsėjį įsigaliosiančiam Švietimo įstatymo pakeitimui dėl įtraukiojo ugdymo.

Pats laikas pradėti galvoti apie tai, kaip dirbsime ateityje, kokius metodus pasitelkti į pagalbą, kaip efektyviai įgyvendinti įtraukųjį ugdymą, sudarant lygiateises galimybes ugdytis ir dalyvauti ugdymo įstaigos bendruomenės gyvenime. Juk svarbiausia — užtikrinti kokybišką ugdymą kiekvienam vaikui.

Lietuvoje iš viso specialiųjų ugdymosi poreikių dėl įvairų priežasčių turi beveik dešimtadalis visų šalies mokinių. Tad šiandien mokytojams ir visai darželio bendruomenei ypatingai reikalinga konkreti metodinė pagalba, kuri padėtų tinkamai ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus ir pasiruošti įtraukiojo ugdymo pokyčiui. Teigiama, kad pradėjus spręsti įvairių poreikių vaikų sutrikimų, socializacijos ir kitus iššūkius, užtikrinima žymiai sklandesnė vaikų adaptacija, savivertės jausmas ir baziniai įgūdžiai, kurie pirmiausia įgalina mokytis darželyje, o vėliau ir mokykloje.

Todėl naujausioje 2023-ųjų metų Besimokančių Darželių Tinklo (BDT) programoje didžiausią dėmesį skirsime įtraukiajam ugdymui ir gilinsimės į visus specialiuosius poreikius, sutrikimus, dalinsimės įgytų žinių praktinio pritaikymo galimybėmis bei su savo sričių specialistais ieškosime būdų, kaip sėkmingai dirbti, įsigaliojus įtraukiojo ugdymo pokyčiui.

Dėmesio! Programos pradžia 2023 m. vasario 21 d.

BESIMOKANČIŲ DARŽELIŲ TINKLAS ⎯

ilgalaikė programa, kurios metu ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojai, mokytojų asistentai, administracijos atstovai bei papildomi specialistai kviečiami tobulėti drauge. Programa šiemet skirta įtraukiajam ugdymui. Šių metų programoje dalyvių laukia diskusijos, praktiniai mokymai, konsultacijos su įvairiais specialistais, konferencija. Šio tinklo dėka dalyviai galės tobulinti savo profesinius gebėjimus, mokytis, diskutuoti, dalintis žiniomis, patirtimi bei gauti atsakymus į rūpimus klausimus ir idėjas esamų problemų sprendimui.

BDT TIKSLAS ⎯

suburti Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigas į bendruomenę, kuriai priklausydami vieni kitiems padėsite pasiruošti įtraukiojo ugdymo pokyčiui.

Kodėl verta dalyvauti?

Nuotolinė programa ir neribotas dalyvių skaičius

Programos turinys įgyvendinamas nuotoliniu būdu, tad pasiekiamas bet kuriame Lietuvos krašte. Iš vienos įstaigos gali dalyvauti neribotas skaičius asmenų. Kaina nuo dalyvių skaičiaus nepriklauso.

NAUJIENA! Nuotolinės konsultacijos

Nuotolinės konsultacijos su įvairių sričių specialistais, kurių metu bus galima užduoti klausimus ir gauti atsakymus, analizuoti konkrečias situacijas, gauti patarimų ir rekomendacijų.

Vertingos dovanos ir nuolaidos dalyviams

Kiekvienai įstaigai dovanosime vizualinės pagalbos kortelių rinkinį „PoKo“, kurio vertė – 119€. Taip pat gausite nuolaidas mokymams, įrangai ir t.t. įsigyti. (Nuolaidų sąrašą rasite žemiau).

Programą sudaro:

9 nuotoliniai mokymai skirtingomis temomis apie įtraukųjį ugdymą: kaip dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių vaikais naudoti vizualinės pagalbos korteles, kaip bendrauti ir bendradarbiauti su tėvais, kaip pažinti skirtingus vaikų sutrikimus (intelekto sutrikimą, autizmą, mišrų raidos sutrikimą, aktyvumo ir dėmesio sutrikimą, emocijų ir elgesio sutrikimą, sensorinę integraciją — jautrumą ir nejautrumą, ypatingus gabumus, aspergerio sindromą).
6 nuotolinės diskusijos, kurių metu gyvai diskutuosime apie įtraukųjį ugdymą, bendravimą ir bendradarbiavimą su tėvais, skirtingus vaikų sutrikimus: intelekto sutrikimą, autizmą, mišrų raidos sutrikimą, aktyvumo ir dėmesio sutrikimą, emocijų ir elgesio sutrikimą, sensorinę integraciją (jautrumą ir nejautrumą), ypatingus gabumus, aspergerio sindromą bei aptarsime aktualius klausimus.
NAUJIENA! 7 nuotolinės konsultacijos (1 konsultacija per mėnesį) su skirtingų sričių specialistais — mokytojais-praktikais, ergoterapeutais, logopedais, specialiaisiais pedagogais, psichologais, pedagoginės psichologinės tarnybos praktikais-specialistais, kurių metu galėsite gyvai užduoti klausimus, spręsti Jums aktualias situacijas kartu.
1 konferencija rudenį apie įtraukųjį ugdymą.
Temos analizė kiekvieną mėnesį, skirta analizuoti skirtingiems specialiesiems poreikiams (temų sąrašą rasite programoje žemiau).

Svarbu žinoti:

Programos kaina:

• 329€ vienkartinis mokestis įstaigai už metų trukmės programą (tęsiant dalyvavimą BDT programoje);
• 399 € vienkartinis mokestis įstaigai už metų trukmės programą (įstaigoms, kurios programoje nedalyvavo anksčiau);
• nuo vasario 21 d. mokestis už programą brangs;
• galimas lankstus programos apmokėjimas dalimis;
• galima pasirašyti sutartis su įstaigomis;
dovana Jūsų įstaigai — vizualinės pagalbos kortelių rinkinys „PoKo“, kurio vertė 119€.

Į kainą įskaičiuota:

• visų įstaigos mokytojų, specialistų ir administracijos dalyvavimas programoje (dalyvių skaičius neribojamas, suteikiama galimybė prasidėjus programai prijungti daugiau dalyvių, pavyzdžiui, naujus kolektyvo narius);
• programos renginių įrašai ir metodinės medžiagos prieinamumas visos programos metu;
• 72 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai kiekvienam programos dalyviui individualiai.

Papildomos nuolaidos:

• 10% nuolaida interaktyviems ekranams įsigyti;
• 10% nuolaida vizualinės pagalbos kortelių rinkiniui „PoKo“ įsigyti;
• 10% nuolaida metodiniams rinkiniams įsigyti;
• 10% nuolaida projektų rinkiniams įsigyti;
• 10% nuolaida atviriems nuotoliniams mokymams įsigyti;
• 10% nuolaida papildomiems užsakomiesiems mokymams Jūsų įstaigoje įsigyti.

Programos turinys

Įtraukusis ugdymas – kas tai yra? Kaip jį užtikrinti?

Diskusija apie įtraukųjį ugdymą (vasario 21 d.)
Praktiniai mokymai „Įtraukusis ugdymas kiekvieno vaiko sėkmei“ (vasario 23 d.)
Mokymų „Įtraukusis ugdymas kiekvieno vaiko sėkmei“ skaidrės
Reportažas apie Radviliškio lopšelį darželį „Žvaigždutė“
Praktiniai mokymai „Grupėje ypatingas vaikas! Ką daryti mokytojui?“ (vasario 27 d.)
Mokymų „Grupėje ypatingas vaikas! Ką daryti mokytojui?“ skaidrės
Praktiniai mokymai „Aplinkos ir ugdymo struktūravimas, optimizavimas specialiųjų poreikių turinčiam vaikui“ (kovo 6 d.)
Mokymų „Aplinkos ir ugdymo struktūravimas, optimizavimas specialiųjų poreikių turinčiam vaikui“ skaidrės
Programos pavyzdys struktūra
Praktiniai mokymai „Vizualinės pagalbos kortelės - raktas į sėkmę“ (kovo 7 d.)
Mokymų „Vizualinės pagalbos kortelės - raktas į sėkmę“ skaidrės
Praktiniai mokymai „Kaip pedagogams ir specialistams efektyviai bendrauti su tėvais?“ (kovo 10 d.)
Mokymų „Kaip pedagogams ir specialistams efektyviai bendrauti su tėvais?“ skaidrės

Intelekto sutrikimas.

Mokymai „Intelekto sutrikimų turintys vaikai. Ar tikrai jų poreikiai yra kitokie?“ (kovo 29 d.)
Mokymų „Intelekto sutrikimų turintys vaikai. Ar tikrai jų poreikiai yra kitokie?“ skaidrės
Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir elgesio sutrikimų, ugdymas
Konsultacija su specialistu apie vaikus, turinčius intelekto sutrikimą (kovo 30 d.)
Papildomos nuorodos
Vaikų raidos sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos mokymo programa
Sensorinė stotelė
Dėmesio lavinimo gairės
Pastiprinimų sistemos taikymas vaikams turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
Vaiko profilis. Vaiko, turinčio įvairiapusių raidos sutrikimų, profilio sudarymas ir pavyzdžiai
Diskusija apie inteleko sutrikimą turinčių vaikų ugdymą (balandžio 3 d.)

Autizmas, mišrus raidos sutrikimas.

Mokymai „Autizmo spektro sutrikimai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (balandžio 12 d.)
Mokymų „Autizmo spektro sutrikimai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Kaip padėti vaikui turinčiam autizmo sutrikimų?
Ankstyvoji pagalba vaikams su autizmo spektro sutrikimais
Autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų valgymo ypatumai
Vaizdo įrašas. Sensorinė erdvė ir jos nauda bei galimybės vaikui
Papildomi šaltiniai
Diskusija apie autizmo sutrikimą turinčių vaikų ugdymą (balandžio 25 d.)
Konsultacija su specialistu apie autizmo sutrikimą turinčius vaikus ir jų ugdymą (balandžio 26 d.)
Pozityvaus vaikų auklėjimo principai

Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas.

Mokymai „Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (gegužės 16 d.)
Mokymų „Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Konsultacija su specialistu apie aktyvumo ir dėmesio sutrikimą (gegužės 17 d.)
Papildomi šaltiniai
Diskusija apie aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčių vaikų ugdymą (gegužės 19 d.)

Emocijų ir elgesio sutrikimas.

Diskusija apie emocijų ir elgesio sutrikimus turinčių vaikų ugdymą (birželio 7 d.)
Darbas su vaikais, turinčiais elgesio ir emocinių sunkumų bei sutrikimų
Mokymai „Emocijų ir elgesio sutrikimai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (birželio 14 d.)
Mokymų „Emocijų ir elgesio sutrikimai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Papildomi šaltiniai
Konsultacija su specialistu apie emocijų ir elgesio sutrikimus (birželio 15 d.)

Sensorinė integracija (įtraukiant jautrumą ir nejautrumą).

Mokymai „Sensorinės integracijos sutrikimas: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (rugsėjo 11 d.)
Mokymų „Sensorinės integracijos sutrikimas: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Konsultacija su specialistu apie vaikus, turinčius sensorinės integracijos sutrikimą (rugsėjo 12 d.)
Sensorinių pertraukų organizavimo gairės pedagogams
Diskusija apie vaikus, turinčius sonsorinės integracijos sutrikimą (rugsėjo 21 d.)

Mokymosi sunkumai.

Mokymai „Mokymosi sunkumų turintys vaikai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (spalio 5 d.)
Mokymų „Mokymosi sunkumų turintys vaikai: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Konsultacija su specialistu apie vaikus, turinčius mokymosi sunkumų (spalio 6 d.)
Diskusija apie vaikus, turinčius mokymosi sunkumų (spalio 27 d.)

Ypatingi gabumai.

Mokymai „Vaikai turintys ypatingų gabumų: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ (lapkričio 9 d.)
Mokymų „Vaikai turintys ypatingų gabumų: ką svarbu žinoti darželio mokytojui ir specialistui?“ skaidrės
Konsultacija su specialistu apie vaikus, turinčius ypatingų gabumų (lapkričio 10 d.)
Diskusija apie vaikus, turinčius ypatingų gabumų (lapkričio 16 d.)
Diskusija apie vaikus, turinčius ypatingų gabumų (lapkričio 24 d.)

ĮTRAUKUSIS 2023: praktinė konferencija darželiams

„Inovatyvios užduotys organizuojant įtraukųjį ugdymą grupėje/darželyje“. Lekt. Sigita Koroliovė.
„Inovatyvios užduotys organizuojant įtraukųjį ugdymą grupėje/darželyje“ skaidrės
„Vizualinės pagalbos kortelės – kaip jos padeda įvairių poreikių vaikams?“. Lekt. Simona Lunina.
„Vizualinės pagalbos kortelės – kaip jos padeda įvairių poreikių vaikams?“ skaidrės
„Ugdomosios veiklos vizualinio struktūravimo nauda ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme”. Lekt. Diana Jazukevičienė.
„Ugdomosios veiklos vizualinio struktūravimo nauda ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme” skaidrės
„Skaitmeninės įvairovės galia – užduotys ir įrankiai įtraukiajam ugdymui”. Lekt. Dalia Rusteikienė.
„Skaitmeninės įvairovės galia – užduotys ir įrankiai įtraukiajam ugdymui” skaidrės

Programos pabaigos savirefleksija

Programos pabaigos savirefleksija
Registracija vyksta

susiekus el. paštu [email protected]
Vienkartinis mokestis įstaigai už metų trukmės programą — 449€

Registruoti įstaigą
Šių metų programa startavo labai informatyviais, naudingais mokymais. Ačiū už galimybę būti kartu!

programos ambasadorius

Sergejus Neifachas
VDU Švietimo akademijos dėstytojas, Vilniaus lopšelio darželio „Jurginėlis“ direktorius.

Lektoriai

Simona Lunina
Edukologė, Suomijos privačių darželių tinklo „Bumblebees kindergarten” generalinė direktorė.
Lina Liutvinienė
Vaiko raidos specialistė, logopedė, specialioji pedagogė, Geštalto psichoterapijos konsultantė. VšĮ Ankstyvosios intervencijos centro „Gandriukas“ steigėja ir vadovė, turinti 12 metų privačios praktikos patirtį ir daugiau kaip 19 metų patirtį kaip specialistė.
Gabrielė Tervidytė-Arandi
Socialinės politikos ekspertė ir socialinė darbuotoja, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėja, dirbanti su įvairių visuomenės grupių psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir socialinių bei švietimo paslaugų specialistais. Lektorė visą savo profesinį dėmesį skiria raidos sutrikimų turintiems vaikams ir jų šeimoms kurdama unikalią technologiją ir jos naudojimo metodiką – sensorinę įrangą, konsultuoja šeimas, veda mokymus pedagogams ir kitiems specialistams, vykdo atvejo vadybą kartu su terapeutų komanda.
Regina Ivanauskaitė
Radviliškio lopšelio-darželio „Žvaigždutė" direktorė.
Jūratė Bortkevičienė
Psichologė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė.
Asta Jakonienė
Trakų rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė.
Irma Simonavičienė
Logopedė metodininkė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, edukologijos mokslų magistrė.
Lekt. Sandra Valantiejienė
Koučerė, socialinė pedagogė, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencinės programos kūrėja ir įgyvendintoja, knygų autorė, sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį socialinės pedagoginės pagalbos teikimo ir prevencinės veiklos srityse.
Dalia Kasperavičienė
Gelgaudiškio „Šaltinio" specialiojo ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja, specialioji pedagogė metodininkė, psichologijos mokslų magistrė, turinti ilgametę darbo patirtį su specialiųjų poreikių, intelekto sutrikimą turinčiais vaikais.
Daiva Mikelėnaitė-Laukienė
Specialioji pedagogė metodininkė, partnerystės docentė, turinti 20 metų praktinę patirtį dirbant su specialjųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais.
Adas Viliušis
ISADD Lietuva mokytojas, 9 metus dirbantis pagal ABA (Taikomoji elgesio analizė) metodą su ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų.
Ieva Galvelytė-Adomavičienė
VšĮ Terapinio ugdymo centro Vilniuje „Aplink“ direktoriaus pavaduotoja, konsultavimo ir mokymų programos vadovė, turinti socialinio darbo magistro laipsnį, nuo 2018 m. dirba su elgesio ir emocijų sutrikimų turinčiais vaikais.
Kristina Grigaitė-Bliūmienė
Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė, nuolat rengia ir įgyvendina kvalifikacines programas įtraukaus ugdymo, skaitmeninio ugdymo, projektų ir tinklaveikos srityse.
Jolanta Žilinskytė-Kovgerė
Vilniaus Trakų Vokės gimnazijos psichologė, lektorė, turinti daugiau nei 15 metų darbo patirties su vaikais, veda vaikų ir tėvų grupes mokykloje, kuriose daug dėmesio skiriama specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams, teikia konsultacijas.
Giedrė Skaisgirytė-Kairė
Elgesio analizės specialistė, savo veiklą su autizmo spektro ir kitais raidos sutrikimais pradėjusi nuo 2010m. Lektorės patirtis apima tiesioginį darbą su įvairaus amžiaus ugdytiniais, taikant ABA (taikomosios elgesio analizės) terapiją, šeimų ir terapeutų bei kitų specialistų, dirbančių su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais asmenimis, konsultavimą. Lektorė taip pat yra sukaupusi nemažai patirties individualizuotų ugdymo programų sudaryme bei supervizavime, ugdymo įstaigų, socialinių globos namų mokyme ir konsultavime. Beje, lektorė nuolat atnaujina ir pildo žinias lankydamasi tarptautinėse konferencijose autizmo ir ABA temomis.
Vitalija Grigaitienė
Mokytoja, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, 10 metų vaikų socializacijos centro direktorė, mediatorė, lektorė, sertifikuota „Equip“ programos lektorė, „Ankstyvosios intervencijos“ lektorė, 19 metų dirbanti su elgesio ir emocijų, bei delinkventinio elgesio paaugliais, psichotropinių medžiagų vartojimas, vaiko teisių apsaugos specialistė, vaikų socializacijos centrų naujo modelio, praktinio vadovo ir rekomendacijų koordinatorė, rengėja.

PROGRAMĄ KOORDINUOJA

Dovilė Naujokaitė
Projektų vadovė

[email protected]

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais