„Integruotas ugdymas – kas tai ir nuo ko pradėti?“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Integruotas ugdymas – kas tai ir nuo ko pradėti?

Lekt. Laima Zdanavičienė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Kviečiame į nuotolinį seminarą apie tai, kas yra integruotas ugdymas ir kuo jis skiriasi nuo kitų. Kaip ruoštis integruotoms pamokoms ? Kokie tarpdisciplininių pamokų privalumai ir nuo ko pradėti ? Patirtimi dalinasi gamtos mokslų mokytoja Laima Zdanavičienė.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Integruotas ugdymas laužo standartinės pamokos rėmus ir įtraukia į kontekstualų pasaulį. Taip pamoka tampa ne tik patrauklesnė vaikams, bet ir įdomesnė, metanti iššūkį Mokytojams. Improvizacijai ir naujovėms reikalingas tvirtas supratimas, bent minimalus teorijos išmanymas ir nuolatinė praktika...

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio narystė automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Narystę galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Lekt. Laima Zdanavičienė
Chemijos mokytoja – mobiliųjų įrenginių patarėja, SMP konsultantė, biologijos VBE vertintoja, mokyklų veiklos tobulinimo konsultantė

Atsiliepimai

Dirbu dažnai integruodama mokomuosius dalykus (pasaulio p., lietuvių k., matematiką) pradinėse klasėse, pastebėjau , kad mokymo(si) turinys labai išsiplečia, yra įdomesnis, patrauklesnis, labiau įtraukiantis mokinius, šios veiklos metu galima parinkti labai įvairių užduočių, ir mokymosi turinį kurti bei pateikti vaikams tarsi kelionę po pasaulį. Patinka, kad dalykų ribos tarsi išnyksta, pamokos struktūra gali būti labai įvairi. Sutinku su mokytoja, pašnekove Laima Zdanavičiene, kad griežtos struktūros tokiose pamokose turi nelikti, procesu reikia mėgautis

Sužinojau kuo skiriasi integruotas ugdymas nuo tikrojo integralaus ugdymo.

Išgirdau labai daug naujų ir įdomių dalykų. Su integruotu mokymu nebuvau susidūrusi iki šiol, arba susidūrusi labai minimaliai. Bandžiau įsivaizduoti save sugrįžusią į mokyklinį suolą ir supratau, kad taikant tokį ugdymą, kai kuriuos dalykus būčiau išmokusi ir įtvirtinusi daug sėkmingiau.

Labai sudomino patyriminis ugdymas. Taikysiu Taip/Ne metodą.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais