Nuotolinis seminaras Mažamečių socialinis-emocinis ugdymas
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Kaip sudaryti sąlygas mažamečių socialiniam-emociniam ugdymui?

Lekt. Jolita Marudinė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Praktiniai patarimai ir įžvalgos kiekvienam, norinčiam suprasti socialinio-emocinio ugdymo principus bei pradėti juos taikyti kasdienėje veikloje. Patirtimi dalinasi ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja, lektorė Jolita Marudinė.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Tyrimai rodo, kad socialinis-emocinis ugdymas taikomas sėkmingai, kai ima gerėti mokymosi pasiekimai, mažėja pastebimų emocinio perdegimo atvejų, gerėja vaiko socialinės ir emocinės kompetencijos, daugėja teigiamų nuostatų apie save ir kitus, ima mažėti rizikingas ar pavojų keliantis elgesys.

Vis daugėja suaugusiųjų, kurie kreipiasi į specialistus, norėdami išspręsti būtent šiuos klausimus. Pradėdami diegti tinkamas nuostatas ir reikalingus įgūdžius dar ankstyvajame amžiuje – padidiname tikimybę, kad šie gebėjimai bus taikomi lengviau ir efektyviau vaikams augant. Šio nuotolinio seminaro tikslas – padėti kiekvienam pedagogui rasti praktinių patarimų, nuo ko pradėti SEU diegimą savo veikloje.

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio prenumerata automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Prenumeratą galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Lekt. Jolita Marudinė
Edukologė, socialinė pedagogė, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo praktikė, konsultantė. Jau 20 metų dirbanti su vaikais. Jolitos interesų sritis - ikimokyklinio amžiaus vaikai, saviugda, socialinio-emocinio raštingumo ugdymas.

Atsiliepimai

Labai įdomus pokalbis. Sužinojau, kad vaiko ugdymas prasideda jam dar negimus; kaip kalbėti, bendrauti su vaiku; kad ypač svarbus emocinis ryšys lopšeliniame amžiuje; kad nuobodžiavimas – svarbus kūrybiškumo ugdytojas. Grupėje įrengsiu kampelį, kuriame vaikas galės pabūti vienas, pamąstyti, panuobodžiauti.

Daugiau sužinojau apie savo emocijas ir kaip su jomis sugyventi; kaip aiškintis vaikų elgesį atskirais atvejais, kaip padėti jiems suprasti save.

Labai malonu klausytis pokalbio: balsas, rami užtikrinta šneka, nei per audringai, nei per migdančiai. Turbūt, tai pirma priežastis, kodėl mėgstu klausytis šių seminarų. Man buvo nauja – reptilijos atsakas (pulk, ginkis, bėk), emocinio raštingumo kartos, vaiko pažangai pastebėti reikia duoti keturis mėnesius.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais