„Kaip ugdyti mokytojo socialinį-emocinį intelektą“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Kaip ugdyti mokytojo socialinį emocinį intelektą?

Lekt. Rasa Pakalniškienė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Egzistuoja daug programų vaikų socialiniam-emociniam intelektui lavinti, tačiau nedaugelis atkreipia dėmesį į tai, kaip šias kompetencijas padėti ugdytis mokytojams. Patirtimi ir savo sukurtais būdais dalinasi istorijos mokytoja, lektorė Rasa Pakalniškienė.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Savivoka, savireguliacija, atsakingas sprendimų priėmimas, socialinis sąmoningumas ir gebėjimas užmegzti ryšį – tai yra penkios pagrindinės socialinio-emocinio ugdymo kompetencijos. Vis tik daugelis kompetencijų lavinamos lengviau, kai užlipame ant pirmojo – savivokos – laiptelio.

Kviečiame į nuotolinį seminarą, kuriame mokytoja Rasa Pakalniškienė dalinasi savo pačios sukurtais ir išbandytais būdais geriau pažinti save kaip mokytoją ir lavinti socialines-emocines kompetencijas.

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio narystė automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Narystę galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Lekt. Rasa Pakalniškienė
Rasa yra Žemaičių Kalvarijos Motiejaus Valančiaus gimnazijos vadovė, koučingo specialistė, istorijos mokytoja, lektorė.

Atsiliepimai

Šiame įraše išgirdau nemažai praktinių patarimų kaip sustiprinti savo socialinį-emocinį intelektą. Pateikti trys klausimai, į kuriuos sau turėtų atsakyti mokytojas, paskatino pasidomėti savo vidiniu pasauliu. Labai įdomu analizuoti save, atrasti savyje kažkokių naujų savybių. Privertė susimąstyti apie tai, kad mes dažnai stengiamės pažinti savo mokinius, atrasti individualų priėjimą prie kiekvieno, bet skiriame per mažai laiko savęs paties pažinimui. Sudomino nieko neveikimo terapija. Smalsu ar pavyktų išbūti 3 val. nieko neveikiant, o būnant tiesiog su savo mintimis ir kokie atradimai lydėtų tokią praktiką.

Patiko mintis, kad turime lavinti ne tik mokinių, bet ir savo socialinį bei emocinį intelektą. Labai patiko trijų K metodas ir kad šiuos klausimus išties svarbu užduoti sau bei pastiprinti tas sritis, kurios yra silpnesnės – tikrai taikysiu šį metodą savo praktikoje.

Sužinojau kaip svarbu stiprinti savo savivertę, savimonę. Būtinai stengsiuos daugiau save analizuoti, pažinti, panaudosiu aktyvią refleksiją.

Patiko lentelė, pagal kurią galiu nustatyti savo savybes ir sužinoti kuria kryptimi galiu tobulėti!

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais