Skirtinguose amžiaus tarpsniuose vaikai susiduria su įvairiais, jiems stresą keliančiais iššūkiais. Tyrimai atskleidžia, kad stiprus arba užsitęsęs stresas gali turėti žalingą poveikį vaikų psichinei ir fizinei sveikatai. Patiriamas stresas dažnai yra lydimas ir emocinių reakcijų, tokių kaip pyktis, nesaugumas, ilgalaikis prislėgtumas ar dirglumas. Nuolat patirtiant stresą taip pat pakinta vaiko gebėjimas užsiimti akademine ar popamokine veikla, pasikeičia atliekamos veiklos kokybė, greitis, ima dominuoti tokios emocinės būsenos, kurios sutrikdo jo santykius su aplinkiniais bei daro neigiamą įtaką mokymosi procesui.
Įveikti stresą ir sukurti palankias mokymosi sąlygas — nelengva, tačiau įveikiama užduotis, kurią reikėtų pradėti nuo pagrindinių mokyklos baimių, streso šaltinių, jo simptomų bei priežasčių išsiaiškinimo.
Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?
Mokymų metu sužinosite, apie akademinius, socialinius, šeimos, asmeninius stresorius, priklausomai nuo amžiaus tarpsnio, pagrindinius streso simptomus ir priežastis, kokius psichologinius sunkumus patiria moksleiviai, atsigręšime į save - „Ar aš (ne) esu streso šaltinis?“, susipažinsite su klaidingais įsitikinimais, kurie gali būti streso šaltiniai, aptarsime kaip stiprinti psichologinį atsparumą.