Hiperaktyvus ir/ar impulsyvus elgesys dažnai pasireiškia vaikams, turintiems įvairius neurologinius sutrikimus, pavyzdžiui, autizmo spektro sutrikimą (ASS), aktyvumo ir dėmesio sutrikimą (ADS), dėmesio stokos ir hiperaktyvumo sutrikimą (DSHS). Mokykloje šių vaikų ugdymas neretai tampa iššūkiu visai mokyklos bendruomenei — ir mokytojams, ir bendraamžiams, ir visiems kitiems mokyklos darbuotojams. Vis dėlto, naudojant įvairius elgesio valdymo metodus bei individualizuotas teigiamo elgesio mokymo strategijas, atliepiančias individualius kiekvieno vaiko poreikius, mokytojai ženkliai gali pagerinti ne tik mokymosi eigą, bet ir sukurti įtraukią bei pozityvią klasės atmosferą.
Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?
Mokymų metu lektorius pristatys įrankius bei metodus, įgalinančius mokytojus palaikyti veiksmingą ugdymo procesą, skatinti įtraukiančias pamokas, kuriose kiekvienas mokinys gali tobulėti akademiškai, emociškai ir socialiai.