Kaip per žaidimą vaikams pažinti raides ir išmokti skaityti?
Nemokama

Kaip per žaidimą vaikus supažindinti su raidėmis bei išmokyti skaityti?

Lekt. Jurgita Christiansen
Nemokama
Spauskite mygtuką „Žiūrėti įrašą“ ir žiūrėkite mokymus nemokamai!
Žiūrėti įrašą Žiūrėti įrašą
Mums, suaugusiems mokymasis asocijuojasi su sunkiu, rimtu, daug susikaupimo reikalaujančiu procesu. Tokios pačios asociacijos kyla ir vaikams, ypač tada, kai pranešame, kad dabar mokysimės pažinti raides ir skaityti... Tačiau iš tiesų mokytis pažinti beribį raidžių ir knygų pasaulį gali tikrai būti smagu, ypatingai, kai mokomės to net nejusdami — žaidžiant! Sunku įsivaizduoti? Kaip žaidimas gali padėti vaikams pažinti raides ir išmokti skaityti? Kaip skaitymas gali tapti įtraukiančia ir įdomia veikla?


Kviečiame Jus į nemokamus praktinius mokymus, kurių metu sužinosite, kaip per žaidimą vaikus supažindinti su raidėmis ir išmokyti skaityti. Mokymų metu lektorė Jurgita Christiansen pristatys ir parodys, kaip pačios sukurtas raidžių pažinimo ir skaitymo mokymo metodas — žaidimas „DO-KO“ gali padėti vaikams lengviau pažinti raides, suprasti, kaip jungti raides į skiemenį, kaip jungti skiemenį į žodį ir galiausiai — išmokti skaityti!

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojams, logopedams, įvairiems specialistams bei tėvams.

Šio vebinaro metu:

• sužinosite, kaip mokymąsi pažinti raides ir skaityti paversti smagiu žaidimu;

• susipažinsite su autoriniu raidžių pažinimo ir skaitymo mokymo metodu-žaidimu „DO-KO“, išmoksite juo naudotis;

• gausite praktinių patarimų, kaip mokyti vaikus pažinti raides, jungti raides į skiemenį, kad vaikas suvoktų skiemens, žodžio struktūrą ir užduotis atliktų savarankiškai, be Jūsų pagalbos;

• sužinosite, kaip įtraukti vaikus į žaidimą ir nenusiminti pralaimėjimo atveju;

• gausite praktinių patarimų, kaip raidžių pažinimo ir skaitymo mokymo metodą-žaidimą „DO-KO“ žaisti grupinių ar individualių užsiėmimų metu.

Žaidimas „DO-KO“

Žaidžiant žaidimą „DO-KO“ vienu metu įsijungia trys skirtingi pojūčiai: rega — vaikas mato raidę, skiemenį, klausa — taria skiemenį, raidę, žodį, girdi taisyklingai tariamą garsą, skiemenį, žodį bei tartis — taria matomą raidę, skiemenį, žodį. Šį žaidimą vaikai gali žaisti net nemokėdami skaityti ar nepažindami visų raidžių — kiekvieną kortelę su skiemeniu, raide ar žodžiu vaikas atpažįsta, kaip paveikslėlį. Šis žaidimas ugdo vaikų gebėjimą sutelkti dėmesį, susikaupti — klausyti, matyti, laukti savo eilės, taisyklingai tarti, sėdėti tyliai, nes kitaip neišgirsi savo kortelės pavadinimo. Kadangi žaidimas trunka ne ilgiau, kaip 10 minučių, tai puiki priemonė veiklos dienos pradžiai, kai norima nuraminti įsišėlusius vaikus, susikaupti. Puikiai tinka ir veiklos pabaigai, kai vaikai jau pavargę atlikti skaitymo ir rašymo užduotis. Tai tiesiog dar vienas stalo žaidimas, kurį vaikai gali žaisti laisvalaikio metu, bet jis moko pažinti raides, jas tarti ir skaityti, kas svarbiausia, tai vaikai gali tai daryti be suaugusiojo pagalbos. Vaikai per žaidimą mokosi: ieško kortelių, dėlioja seką, garsiai skaito, bando atkartoti ir svarbiausia — visi patiria sėkmę!

Svarbu žinoti

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo mokytojams, logopedams, specialiesiems pedagogams, tėvams ir visiems, kurie per žaidimą nori vaikus sudominti ir išmokyti pažinti raides bei pradėti pamažu skaityti.
Mokymų dalyviams bus išduodamos dalyvavimą patvirtinančios pažymos. (Ši programa nėra akredituota, tačiau dalyviams išduosime pažymas, patvirtinančias dalyvavimą.
Spauskite mygtuką „Žiūrėti įrašą“

ir žiūrėkite mokymus nemokamai!

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Žiūrėti įrašą", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Žiūrėti įrašą

Raidžių pažinimo ir skaitymo žaidimas „DO-KO“

Raidžių pažinimo ir skaitymo žaidimas „DO-KO“ – tai priemonė skirta logopedams, specialiesiems pedagogams, darželio mokytojams, tėvams ir visiems tiems, kurie nori išmokyti vaikus skaityti ir rašyti, lavinti regimąjį ir girdimąjį suvokimą, garsinę žodžių analizę linksmai, žaismingai, įdomiai ir vaikams labai prieinamu ir patinkančiu būdu per žaidimą.

Kortelių rinkinyje rasite:
• 32 abėcėlės raidžių pažinimo ir skaitymo korteles;
• 360 vieno skiemens raidžių pažinimo ir skaitymo korteles;
• 96 dviejų skiemenų raidžių pažinimo ir skaitymo korteles;
• 34 puslapių skaitymo pratybas.


Plačiau apie „DO-KO"

Prieš vienuolika metų, kai buvau ketvirtokas turėjau sunkumų su gebėjimu skaityti. Galima sakyti neskaičiau. Jurgita Christiansen buvo mano logopedė ir specialioji pedagogė. Ji buvo tas žmogus, kuris mane išmokė skaityti. Man labai patiko jos mokymo metodai, nes ji savo užduotis pateikdavo įdomiai ir žaismingai. Viena iš užduočių buvo jos pačios sukurtos pratybos. Jos suteikė puikų pagrindą mokymuisi, nes dviejų raidžių skiemenis buvo lengva perskaityti, lengvus žodžius irgi. Nebuvo baisu suklysti, be to visada galima pasitaisyti ir pradėti iš naujo. O tai pati geriausia motyvacija tobulėti.

Mantas Umbrasas, buvęs mokinys 19 m.
Su Mokytojos Jurgitos raidžių jungimo, skaitymo metodika susidūrėme prieš 4metus. Ieškoję pagalbos dėl patiriamų skaitymo/ rašymo (disleksijos) problemų, prieš tai išbandėm kelių logopedų siūlomą pagalbą, tačiau didelio ar bent minimalaus progreso nesimatė. Visiškai netikėtai susipažinome su Jurgita. Jos taikomi metodai tarsi stebuklas, atrakino skaitymą skaitmenimis, vaikas kaskart po užsiėmimų vis jautėsi drąsiau klasėje. Šiandien būdami 5 kl. Darome neženklias klaideles rašydami, neturėdami skaitymo problemų. Todėl sava patirtimi drąsiai galiu teigti, kad Jurgitos sukurta sistema, metodika atrakina kalbos pasaulį.

Mama Vilma
Ši skaitymo išmokimo priemonė tiesiog tobula! Ją naudojant itin lengvai skaityti išmoko du mano sūnūs. Pradedant mokytis skaityti vaikai jau pažinojo raides, tad skaityti pradėjo labai greitai: vyresnėliui (skaityti pradėjo būdamas 6 m.) nereikėjo nei poros savaičių (vakarais po keliolika minučių), jaunėliui (mokytis skaityti pradėjo būdamas beveik 6 m.)– dar mažiau, nes jau matė ir girdėjo, kaip brolis mokėsi). Naudojant šią priemonę vaikas patiria sėkmę, tad ji tiesiog traukia skaityti. Labai nustebino, kai sūnus tik išmokęs jungti kelių raidžių junginius jau pradėjo bandyti skaityti viską iš eilės (parduotuvių pavadinimus, maisto produktų etiketes, žurnalo pavadinimus ir pan.). Labai džiaugiuosi, kad turėjome galimybę ja pasinaudoti ir nebuvo jokio streso mokantis skaityti. Tikiu, kad dėka šios priemonės abu mano sūnūs noriai skaito knygas, nes skaitymas jiems asocijuojasi su malonumu, o ne sunkia pradžia. 100 proc. visiems ją rekomenduoju!

Author's name

Lektorė

Jurgita Christiansen
Specialioji pedagogė, logopedė-metodininkė, Palaimintojo Teofiliaus Matuliono gimnazijos logopedė, turinti 28 metų darbo patirtį su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais