Kaip tinkamai naudoti vizualinės pagalbos korteles?
Grįžti atgal
4 ak. val.
gyvai

VIZUALINĖS PAGALBOS KORTELĖS ĮTRAUKIAJAME UGDYME: kaip tinkamai jas naudoti?

Lekt. Simona Lunina
Nemokama
Dalyvavimas nemokamas, tačiau būtina registracija!

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Dalyvauti nemokamai", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Dalyvauti nemokamai Dalyvauti nemokamai
Vizualinės pagalbos arba komunikacinės, bendravimo kortelės yra viena iš efektyviausių priemonių, siekiant užtikrinti kokybišką ir visiems prieinamą įtraukųjį ugdymą. Šių kortelių naudojimo galimybės itin plačios ir įvairiapusės — jas galima naudoti ne tik su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, bet ir su kitataučiais vaikais, nesuprantančiais lietuvių kalbos. Todėl tai gali tapti puikiu kiekvieno mokytojo darbo įrankiu. Kaip šias korteles pritaikyti ir sėkmingai panaudoti kasdienėse veiklose?


Kviečiame Jus į nemokamus praktinius mokymus, kurių metu vizualinės pagalbos kortelių „PoKo“ autorė Simona Lunina plačiai aptars šių kortelių naudojimo galimybes. Mokymų metu sužinosite, kaip šias korteles galima panaudoti ne tik individualiam, bet ir visos grupės ugdymui, taip pat kaip pritaikyti jas kasdienybėje, norint išmokyti vaikus laikytis darželio taisyklių bei rutinos.

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, specialiesiems pedagogams, logopedams ir kitiems specialistams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais bei tėvams!

Vebinaro metu:

• aptarsite vizualinės pagalbos kortelių naudojimą, siekiant užtikrinti kokybišką įtraukųjį ugdymą;

• susipažinsite su autoriniu vizualinės pagalbos kortelių rinkiniu „PoKo“, kuris yra nepakeičiama bendravimo priemonė darbui su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais bei kitataučiais vaikais, nekalbančiais lietuviškai;

• sužinosite, kaip tinkamai naudotis vizualinės pagalbos kortelėmis „PoKo“;

• gausite praktinių patarimų, kaip vizualinės pagalbos korteles naudoti ne tik individualiam, bet ir visos grupės ugdymui.

Vizualinės pagalbos kortelių rinkinys „PoKo"

„PoKo" — žodžių „Poreikių Kortelės" trumpinys. Šis vizualinės pagalbos kortelių rinkinys — tai edukacinė bendravimo priemonė, skirta dirbti su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių. Nuoseklus šių kortelių naudojimas suteiks vaikams galimybę suprasti aplinkinius bei patiems iškomunikuoti norimą informaciją. Korteles naudinga naudoti visiems, įskaitant tėvus, mokytojus, logopedus, ergoterapeutus ir kitus specialistus, kurie ugdo ypatingųjų poreikių vaikus.

Šios kortelės puikiai atlieps vaikų, kurie turi komunikacijos ar kalbos sutrikimų, įvairiapusių raidos ar intelekto sutrikimų, autizmo spektro ar elgesio bei emocijų sutrikimų, poreikius. Juk efektyvi ir sėkminga komunikacija tarp vaiko ir mokytojo yra vienas svarbiausių kokybiško ugdymo uždavinių.





Plačiau apie „PoKo"

Svarbu žinoti

Mokymų įrašą galėsite peržiūrėti Jums patogiu metu.
Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, specialiesiems pedagogams, logopedams ir kitiems specialistams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, norintiems užtikrinti kokybišką įtraukųjį ugdymą. Mokymai taip pat tinka ir tėvams.
Mokymų dalyviams bus išduodamos dalyvavimą patvirtinančios pažymos. (Ši programa nėra akredituota, tačiau dalyviams išduosime pažymas, patvirtinančias dalyvavimą.)
Dalyvavimas nemokamas,

tačiau būtina registracija.

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Dalyvauti nemokamai", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Dalyvauti nemokamai

Lektorė

Simona Lunina
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Suomijoje. Suomijos privataus darželio „Bumblebees kindergarten“ direktorė – pedagoginio ugdymo koordinatorė.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais