Nuotolinis seminaras „Apverstos klasės modelis“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Apverstos klasės modelis

Lektorius Lukas Benevičius
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Kas yra apverstos klasės modelis ir kaip jį pritaikyti? Kokia jo nauda ir kaip tai gali padėti vaikams pamėgti namų darbus? Apie visa tai ir dar daugiau nuotoliniame seminare „Apverstos klasės modelis“.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Apverstos klasės modelis siekia pakeisti požiūrį į mokymosi procesą ir pasitelkti šiuolakinius išteklius produktyvesniam mokymosi procesui. Taip klasėje galima išmėginti praktinį pritaikymą, ieškoti probleminių klausimų sprendimo būdų ir eksperimentuoti. Apverstos klasės modelis atliepia šiuolaikinio žmogaus mokymosi poreikius, atverdama galimybę studijuoti teorinę medžiagą bet kuriuo sau patogiu metu.

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio narystė automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Narystę galite nutraukti bet kada.

Lektorius

Lektorius Lukas Benevičius
Mokytojas, švietimo konsultantas, lektorius, sertifikuotas patirtinio ugdymo treneris, Ugdymo meistrai partneris, VšĮ „Mokymosi namai Patirčių slėnis“ bendrakūrėjas.

Atsiliepimai

Labai naudinga, sužinojau, kokia forma galime vaikus motyvuoti mokytis, skatinti patiems daugiau dirbti savarankiškai ir atsirinkti informaciją. Naudosiu nuotolinio mokymo platformą ,,Padlet,, , kurioje jie išklauso ir pamato medžiagą, bet turi patys per klausimus ir padedant mokytojui atrinkti svarbiausias temos žinias.

Namų darbai neskatina vaikų mokytis, o apverstos klasės modelis skatina domėtis pamoka, labiau įsiminti dalykus.

Buvo įdomu pasiklausyti apie patirtį organizuojant darbą grupėmis. Savo pamokose irgi organizuoju darbą grupėse /porose. Šią veiklą vis dar noriu tobulinti.

Norėčiau išmokti sukurti savitą užsiėmimų modelį, kuris nebūtų vien dėstomasis. Nors vedamose pamokose būna daugiau interakcijos su vaikais, manau būtų naudinga siekti stiprinti vaikų įsitraukimą.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais