Dalykų integravimas: kaip suderinti tai, kas nesuderinama?

Dalykų integravimas: kaip suderinti tai, kas atrodo nesuderinama?

Diskusijos įrašas
Nemokama
Lapkričio 9 d. 18 val.


Kviečiame į atvirą nuotolinę diskusiją

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Dalyvauti nemokamai", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Dalyvauti nemokamai Dalyvauti nemokamai
Kaip dažnai įvairias problemas ir sunkumus imatės spręsti patys, vietoje to, kad paprašytumėte kolegų patarimo ar pagalbos? Pastebėjome, kad dalijimosi gerąja patirtimi naudą atrado dar ne visi mokytojai… Juk darbiniai iššūkiai tampa gerokai mažiau sudėtingi, kuomet žinome, kur galime rasti pagalbos ar pasisemti naudingų praktinių patarimų.


Kviečiame Jus į atvirą ir nemokamą diskusiją su skirtingų dalykų — anglų kalbos, istorijos, fizikos, matematikos mokytojais, kurioje diskutuosime apie mokomųjų dalykų integravimą savo pamokose. Turinio integravimas, problemų sprendimas ir tyrinėjimai sukuria sąlygas moksleiviams atskleisti ir plėtoti bendrąsias kompetencijas, moko planuoti, veikti kryptingai, bendradarbiauti, aktyviai klausytis, siūlyti idėjas bei jas įgyvendinti. Taip pat mokomųjų dalykų integravimo nauda atsiskleidžia reflektuojant veiklą ir jos rezultatus.

Diskusijoje dalyvauja skirtingų mokomųjų dalykų mokytojai-praktikai, savo srities profesionalai: anglų kalbos mokytoja Staselė Riškienė, VDU licėjaus „Sokratus“ direktorius ir istorijos mokytojas Mindaugas Nefas, fizikos mokytoja Rigonda Skorulskienė bei matematikos mokytoja Neringa Reisienė. Diskusijos metu sužinosite, kaip apjungti skirtingas mokymosi sritis bei kaip skirtingos žinios gali būti taikomos bendrame ugdymo kontekste.

Svarbu žinoti

Diskusija vyks lapkričio 9 d. (trečiadienį), 18:00-19:30 val.
Diskusija akredituota. 2 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai dalyviams bus išduodami po diskusijos, užpildžius savirefleksijos anketą.
Diskusija vyks YOUTUBE platformoje. Nuoroda prisijungimui į diskusiją bus išsiųsta Jūsų nurodytu el. paštu iš karto po apmokėjimo, dieną prieš diskusiją bei diskusijos dieną.
Diskusija skirta dalyko mokytojams ir visiems kitiems, kurie nori sužinoti, kaip apjungti skirtingas dalykų sritis pamokų metu.
Dalyvavimas nemokamas,

tačiau būtina išankstinė registracija.

DĖMESIO! Spausdami mygtuką „Užsiregistruoti", patvirtinate, kad sutinkate el. paštu gauti naujienas apie „Ugdymo meistrų" kuriamą turinį.

Užsiregistruoti

Diskusijos dalyviai

Staselė Riškienė
Šiaulių r. Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos anglų k. mokytoja ekspertė, tinklaraščio iklase.lt autorė ir svetainės imokytojai.lt kūrėja, išmaniųjų technologijų taikymo ugdymo veikloje ekspertė.
Dr. Mindaugas Nefas
VDU licėjaus „Sokratus“ direktorius, lektorius, istorijos mokytojas.
Rigonda Skorulskienė
Kauno Jezuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė, kvalifikacijos programų rengėja ir lektorė, praktikė.
Lekt. Neringa Reisienė
VGTU inžinerijos licėjaus matematikos mokytoja, lektorė.

Diskusiją moderuoja

Mindaugas Pozingis
Švietimo technologijų ekspertas, mokytojas, „Ugdymo meistrai“ vadovas.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais