Kai vaikas „neklauso“ – kaip atpažinti vaiko poreikius?
Grįžti atgal
4 ak. val.
gyvai

Kai vaikas neklauso… Kaip atpažinti, kokie poreikiai neatliepti?

Mokymai vyks balandžio 29 d. 13 val.
Lekt. Jonė Ambraziejienė
€16,00
2025 m. balandžio 29 d.
13:00-15:00 val.

Kaina – 16€/asm.

Nuolaida taikoma 6 ir daugiau dalyvių – 12€/asm.

SVARBU! Šie mokymai yra „BESIMOKANČIŲ DARŽELIO TINKLO 2025“ dalis, todėl programos nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, registruotis NEREIKIA.

Įsigyti Įsigyti
💭 Kodėl vaikas mušasi?
💭 Kodėl kandžiojasi?
💭 Kodėl nuolat muistosi ir niekaip nenusėdi vietoje?
💭 Kodėl jis amžinai taip elgiasi?


Taip skamba klausimai arba komentarai, kuriuos neretai tenka išgirsti iš mokytojų ar tėvų lūpų. Nuskambėjus šiems komentarams, staiga darome išvadą — vaikas neklauso, atsikalbinėja, maištauja. Bet ar vaikas tai daro sąmoningai? Ar jis tikrai nori taip elgtis? Dažniausiai tyčia vaikai taip nesielgia. Maištingą elgesį gali iššaukti tam tikri iššūkiai, smegenų veiklos ypatumai ar aplinkos įtaka.

Taigi kaip atpažinti, kokie poreikiai yra neatliepti, kai vaikas neklauso? Kaip suprasti vaiką ir jo elgesį? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškosime per nervų sistemos veikimo prizmę. Šių mokymų tikslas — įsigilinti į skirtingus vaikų elgesio modelius ir išmokti atpažinti, apie kokius poreikius jie signalizuoja.

Svarbu! Šie mokymai yra „BESIMOKANČIŲ DARŽELIO TINKLO 2025“ dalis, todėl programos nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, registruotis NEREIKIA.

Šių mokymų metu:

• analizuosime skirtingus atvejus;
• aptarsime nervų sistemos veiklą ir jos sąsają su elgsena;
• aptarsime sensorikos įtaką elgesiui;
• suprasime koreguliacijos svarbą;
• sužinosime praktiškus pagalbos būdus.

Kodėl verta dalyvauti?

Praktiniai mokymai

Mokymų metu sužinosite, kaip suprasti ir atpažinti, kokie vaikų poreikiai yra neatliepti, kai vaikas neklauso. Taip pat įsigilinsite į skirtingus vaikų elgesio modelius ir išmoksite atpažinti, apie kokius poreikius jie signalizuoja.

Akredituotas turinys

Dalyviams bus išduodami elektroniniai kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (4 ak. val.). Įstaigos akreditacijos numerį rasite šio puslapio apačioje.

Įrašas ir dalomoji medžiaga

Mokymai bus įrašomi, o įrašą galėsite peržiūrėti tiek, kiek norite kartų ir iš bet kurio įrenginio. Skaidrės ir papildoma medžiaga bus pasiekiama iš karto po mokymų.

Svarbu žinoti

Mokymai vyks balandžio 29 d. 13:00-15:00 val.
Mokymai skirti ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams bei įvairiems specialistams, kurie domisi, kaip suprasti ir atpažinti, kokie vaikų poreikiai yra neatliepti.
Mokymai akredituoti. 4 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai dalyviams bus išduodami po mokymų, užpildžius savirefleksijos anketą.
Mokymai vyks UGDYMO MEISTRŲ platformoje. Tiesioginę mokymų transliaciją rasite šių mokymų kurse. Nuoroda prisijungimui prie mokymų bus išsiųsta Jūsų nurodytu el. paštu iš karto po apmokėjimo, dieną prieš mokymus bei mokymų dieną. Mokymai įrašomi, o mokymų įrašą rasite per 1-2 d.d. po įvykusių mokymų.
Pasirinkus išankstinio apmokėjimo būdą, prie kurso būsite prijungti per 2 d. d. po įvykdyto apmokėjimo.
Įsigyti

Kaina 1 dalyviui ⎯ 16€

Nuolaida taikoma 6 ir daugiau dalyvių – 12€/asm.

SVARBU! Šie mokymai yra „BESIMOKANČIŲ DARŽELIO TINKLO 2025“ dalis, todėl programos nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, registruotis NEREIKIA.

Įsigyti dabar

Šie mokymai – ilgalaikės programos „BESIMOKANČIŲ DARŽELIŲ TINKLAS 2025 “ dalis!

Šių metų programoje drauge keisime požiūrį, ieškosime efektyviausių veikimo būdų, bandysime žiūrėti ir matyti plačiau, atskleisime unikalias mokytojų savybes, mokysimės dirbti su bendradarbiaujančia bei kuriančia komanda ir tokia būti, žadinsime žingeidumą, smalsumą, pratinsimės veikti naujose ugdymo situacijose, o visa tai padės mums gerinti vaikų pasiekimus.

Programos dalyviams dalyvavimas mokymuose nemokamas.

DAUGIAU INFORMACIJOS APIE PROGRAMĄ

Lektorė

Jonė Ambraziejienė
Licencijuota ergoterapeutė, Lietuvos ergoterapeutų draugijos narė, Jaunųjų gydytojų asociacijos narė, šiuo metu studijuojanti mokslų magistrą Švedijos Jonkoping universitete. Iš savo praktinės patirties dirbant su vaikais ir suaugusiais, didžiausią dėmesį skiria holistiniam požiūriui į žmogų, jo gebėjimus, sunkumus bei visą supančią aplinką. Pagrindinės veiklos sritys apima pasitikėjimu ir santykiu grįsta terapija, teigiamo emocinio konteksto terapijoje svarba, jutimų sistemos (sensorikos) reguliacija, asmens įgalinimu pagrindinėse kasdienėse veiklose, aplinkos pritaikymu ir nervų sistemos reguliacija. Viena pagrindinių lektorės veiklų yra tėvų, suaugusių asmenų ir jų šeimos narių, mokytojų, auklėtojų konsultavimas ir palydėjimas bei terapiniai užsiėmimai su vaikais.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais