Tikėtina, kad darželio mokytojui, kalbant su vaikais metai iš metų apie tuos pačius dalykus, darosi mažiau įdomu ir kiekvieną kartą vis norisi kažko naujo, gaivaus, neatrasto. O kartais nutinka taip, kad vaikai ir išsako savo norus, apie ką norėtų kalbėti, bet kartais temos neturi nieko bendro su ikimokyklinio ugdymo programa. Tada klausiame savęs – kas svarbiau? Vaikų norai ar ugdymo programa? Kviečiame į kūrybinį procesą, kaip sėkmingai apjungti vaikų svajonių temas ir kompetencijas, kurias turime ugdyti.
Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?
Mokymų įraše lektorė Enrika Benevičienė pasidalins patarimais ir metodais, kaip sužadinti savo kūrybiškumą, kaip apjungti vaikų norus ir ugdytinas kompetencijas bei aptars, kaip kūrybiškai įtraukti ir vaikus į temų pasirinkimo procesą. Mokymų įraše taip pat atrasite būdus, kurie tenkina visų poreikius.