„Kaip realiai diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą?“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Kaip realiai diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą?

Lekt. Julija Glinskė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 9€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Kai kalbame apie pamokos turinio diferencijavimą – pirmas vaizdinys šovęs į galvą yra skirtingos užduotys skirtingiems mokiniams. Tačiau tai yra tik mažytė diferencijavimo galimybių dalelė – įsitikinusi programos lektorė Julija Ladygienė. Kviečiame į nuotolinį seminarą „Kaip realiai diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą?“, kuriame susipažinsime su diferencijavimo tipais, galimybėmis, dažniausiai daromomis klaidomis ir praktiniais patarimais, kaip šią sistemą paversti kasdiene pagalba Mokytojui.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Poreikis diferencijuoti ugdymo turinį skirtingo lygio mokiniams kasdien vis auga. Visa švietimo sistema eina link to, kad vaikai turėtų galimybę mokytis įvairovėje tačiau savo tempu ir savo galimybių lygyje. Tuo pačiu plačiai taikomi diferencijavimo ir individualizavimo įrankiai atveria galimybes integruoti bendrųjų kompetencijų ugdymą. Visa tai skamba lyg švietimo pasaka, tačiau labai svarbu suvokti pagrindines nuostatas ir galimybes.

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio narystė automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Narystę galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Lekt. Julija Glinskė
Mokytoja, švietimo konsultantė, lektorė, tyrėja ir moderniosios mokyklos „Forvardas” modelio bendrakūrėja, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja.

Atsiliepimai

Puikiai pašnekovės pristatyta diferencijavimo idėja. Įdomu klausytis, kaip nepastebimai į procesą suliejamas ir vertikalus, ir horizontalus diferencijavimas.

Ir naujo, ir naudingo labai daug. Naujos pačios sąvokos vertikalus ir horizontalus diferencijavimas. Horizontalaus dar niekada netaikiau, o vertikalų, kaip ir buvo sakyta, supratau tik kaip užduočių diferencijavimą. Tikrai pamėginsiu diferencijuoti uždavinius.

Naudingi praktiniai patarimai, kuriuos galima pritaikyti realiame darbe. Tai ne teorijos, kurias kiekvienas dirbantis mokytojas žino.

Sužinojau įdomių patarimų, kaip diferencijuoti užduotis, tinkamai pateikti užduoties reikalavimus, jas vertinti.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais