„Kaip sudominti vaikus istorijos dalyku“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

Kaip sudominti vaikus istorijos dalyku?

Rasa Pakalniškienė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
Nuotolinis seminaras apie tai, kaip istorijos pamokas paversti gyvomis, įtraukiančiomis, įdomiomis. Itin praktiškas ir pritaikomas vebinaras su praktike – istorijos mokytoja Rasa Pakalniškiene.

Ko tikėtis iš šio įrašo?

Istorijos pamokos sukuria puikią terpę suvokti pasaulio patirtis, jas reflektuoti bei išmokti pamokas sėkmingai žmonijos ateičiai. Istorijos pamokų prasmė ir nauda neginčytina, tačiau tam, kad pasiektume šių tikslų – nebeužtenka frontalinio dėstymo. Būtina pasitelkti įvairiapusiškus ir įtraukiančius metodus, kad sudomintume mokinius.

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio narystė automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Narystę galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Rasa Pakalniškienė
Pedagogė ir vadovė, nuo 2024 m. dirba Plungės r. Žemaitijos kadetų gimnazijos pavaduotoja ugdymui. Greta nuo 2019 m. veda mokymus švietimo bendruomenėse, kaip koučingo specialistė, veda individualius ir komandinius užsiėmimus, konsultacijas. Dabartinis lektorės tikslas – rasti būdus, kaip suderinti švietimą ir koučingą, kurti koučingo kultūrą mokykloje. Pagrindinės mokymų ir koučingo veiklos sritys yra asmeninis augimas ir profesinis tobulėjimas, lyderystė, socialiniai ir emociniai įgūdžiai, kuriant pozityvią organizacijos kultūrą. Taip pat lektorė yra asociacijos ICF Lietuva narė, asociacijos Coaching.lt Alumni prezidentė ir narė.

Atsiliepimai

Labai patiko pateikti žaidimai ir mokinių aktyvinimo būdai. Labai džiugu klausytis tokių mokytojų, kurie apie savo darbą kalba su tokiu didžiuliu užsidegimu, yra patys pilni motyvacijos ir ta motyvacija „užveda“ ir savo mokinius. Tokie mokytojai skatina ir įkvepia savo kolegas.

Super. Jau išbandžiau. Su ketvirtokais sprendėme judėjimo uždavinius pasitelkę Europos žemėlapį. Nerealu. Ačiū!

Smagu klausytis tokio, nuosekliai pristatomo, mokytojo darbo, kuomet galime matyti (girdėti) ne nuotrupas, o visą darbo sistemą (ir aktyvinantys žaidimai, ir neformali veikla, ir pamokos skirtingose erdvėse, tikslingai išnaudojamos edukacijos ir integruotai pasakojama krašto istorija).

Sužinojau daug įdomių būdų, kaip motyvuoti mokinius darbui. Būtinai panaudosiu savo darbe siūlomus aktyvinimo žaidimus.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais