MOKYTOJŲ PADĖJĖJŲ RENGIMO PROGRAMA
Grįžti atgal
40 ak. val.
įrašas
Ilgalaikė programa, sudaryta iš kruopščiai atrinktų, geriausiais atsiliepimais įvertintų, buvusių programų mokymų įrašų.

RINKTINIŲ MOKYMŲ PROGRAMA MOKYTOJŲ PADĖJĖJAMS

49€ 69€
Įsigykite kruopščiai atrinktus mokymų įrašus ir mokykitės Jums patogiu laiku.

Kaina – 49€/asm. 69€/asm.
39€/asm. jeigu iš įstaigos registruojasi daugiau nei 2 asm.
Nuolaida galioja iki 2024 m. gruodžio 31 d.
Dėmesio! Už programą galima atsiskaityti dalimis.
Programa tinka mokinio padėjėjams.
Dalyvauti Dalyvauti
Mokytojų padėjėjų mokyklose reikia vis labiau… Taip, mokytojų padėjėjai ugdymo proceso neorganizuoja, užduočių mokiniams nerengia ir pamokų neveda, tačiau ar visame įtraukiojo ugdymo kontekste be mokytojų padėjėjų dar įmanomas kokybiškas ugdymas?


Įtraukiuoju ugdymu siekiama sukurti kuo geresnes sąlygas mokytis visiems mokiniams, nepaisant jų skirtybių. Čia ir atsiskleidžia mokytojų padėjėjų funkcija — jie padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams atlikti užduotis, jas paaiškina, talkina mokytojui pamokų ir išvykų metu, bendradarbiauja su pagalbos mokiniui specialistais, įstaigos administracija, mokytojais ir vaikų tėvais. Kaip matote, atsakomybių išties nemažai… Tad ar tikrai skiriame pakankamai dėmesio mokytojų padėjėjų kvalifikacijai užtikrinti?

Ugdymo meistrai mokytojų padėjėjų rengimo programas organizuoja jau ne pirmus metus. Todėl įvertinome jau įgyvendintų programų dalyvių atsiliepimus, atrinkome geriausius bei aktualiausius mokymus ir visus juos sudėjome į naują RINKTINIŲ MOKYMŲ MOKYTOJŲ PADĖJĖJAMS PROGRAMĄ.

Programos mokymai įrašyti, tad mokytis galite pradėti iškart prisijungę ir sau patogiu metu.

Dėmesio! Programa sudaryta iš geriausiai įvertintų ankstesnių programų mokymų įrašų.

Dalyvaudami šioje programoje:

• įgysite specialiosios pedagogikos ir psichologijos pagrindus. Šios žinios padės geriau pažinti vaikų raidos sutrikimus, suprasti esminius įtraukiojo ugdymo principus ir bendravimo ypatumus, dirbant su skirtingo amžiaus bei poreikių mokiniais mokykloje;

• sužinosite, kaip tinkamai psichologiškai pasiruošti tiesioginiam darbui su mokiniais;

• sužinosite, kaip dirbti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais bei jų tėvais;

• sužinosite, kaip paprastais būdais į ugdymo procesą įtraukti agresyvius, intelekto ir emocinių sutrikimų turinčius vaikus: kaip bendrauti ir elgtis su agresyviais vaikais, kaip išlaikyti palankų mikroklimatą klasėje bei kaip pasirūpinti gera savo savijauta;

• pažinsite konkrečias mokytojo padėjėjo funkcijas ir atsakomybes, dirbant su kompleksinius sutrikimus turinčiais mokiniais: sužinosite, kaip dirbti ir kaip tinkamai asistuoti vaikams, kurie negeba verbaliai komunikuoti, turi judesio, padėties ar neurologinius sutrikimus;

• sužinosite, kaip sklandžiai ir tinkamai bendrauti su kolegomis, vaikais ir jų tėvais. Tai ypatingai padės siekiant išvengti konfliktinių situacijų darbe ir puoselėti pozityvius santykius komandoje.

Programą sudaro:

7 specializuoti mokymų įrašai.
3 skirtingos temos: pedagogikos ir psichologijos pagrindai, darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais bei sklandi komunikacija mokytojo padėjėjo darbe.
Papildoma medžiaga. Po kiekvieno užsiėmimo su dalyviais pasidalinsime praktinėmis užduotimis, skaitiniais, vaizdo įrašais, kurie padės įtvirtinti įgytas žinias.

Svarbu žinoti:

Programos kaina

• 69€/asm.
• 49€/asm., jeigu iš įstaigos registruojasi daugiau nei 2 asm.
Dėmesio! Esant poreikiui už programą galite atsiskaityti dalimis.

Programos vieta, trukmė ir pažymėjimai

Įsigiję programą, programos mokymų įrašus žiūrėkite Jums patogiu laiku. Programą baigusiems dalyviams bus išduodami 40 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

Programa skirta

esamiems ir būsimiems mokytojų padėjėjams.

Programos turinys

Pedagogikos ir psichologijos pagrindai

• Mokymų įrašas „Specialiosios pedagogikos ir psichologijos pagrindai”. Lekt. Julija Šimkė.


• Mokymų įrašas „Psichologijos pagrindai ir psichologinis mokytojų padėjėjų pasirengimas darbui su mokiniais“. Lekt. Jūratė Bortkevičienė.

Darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais

• Mokymų įrašas „Darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais bei jų tėvais”. Lekt. Lina Liutvinienė.


• Mokymų įrašas „Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių motyvacijos didinimas ir sudominimo metodai pamokoje”. Lekt. Sonata Balnienė.

• Mokymų įrašas „Agresyvus intelekto sutrikimų ir emocinių sunkumų turinčių vaikų elgesys pamokoje”. Lekt. Darija Bambalaitė.

• Mokymų įrašas „Mokytojo padėjėjo funkcijos ir atsakomybės klasėje: kompleksinių sutrikimų turintys vaikai”. Lekt. Valerija Liaudanskienė, Gražvydas Groblys, Elona Tijunonienė.

Sklandi komunikacija mokytojo padėjėjo darbe

• Mokymų įrašas „Efektyvus bendravimas ir bendradarbiavimas su kolegomis bei administracija: nuo ko pradėti?“. Lekt. Enrika Benevičienė.
Programos kaina – 49€/asm. 69€/asm.

39€/asm. jeigu iš įstaigos registruojasi daugiau nei 2 asm.

Dėmesio! Esant poreikiui, už programą galite atsiskaityti dalimis.

Dalyvauti

Lektoriai

Julija Šimkė
Specialioji pedagogė-logopedė, ugdymo centro „Upės teka" įkūrėja. Darbą su vaikais ir suaugusiaisiais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, pradėjo 2017 m. konsultuojant individualiai vaikus, suaugusiuosius, jų šeimos narius bei ugdymo įstaigų atstovus. Savo žinias nuolat atnaujina tarptautinėse konferencijose, mokymuose disleksijos, įtraukiojo ugdymo, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų temomis.
Jūratė Bortkevičienė
Psichologė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė.
Lina Liutvinienė
Vaiko raidos specialistė, logopedė, specialioji pedagogė, Geštalto psichoterapijos konsultantė. VšĮ Ankstyvosios intervencijos centro „Gandriukas“ steigėja ir vadovė, turinti 12 metų privačios praktikos patirtį ir daugiau kaip 19 metų patirtį kaip specialistė.
Sonata Balnienė
Kruonio pagrindinės mokyklos specialioji pedagogė, turinti psichologijos bakalaurą, Vytauto Didžiojo universiteto „Įtraukaus ugdymo“ (II kurso) magistro studentė (specializacija: specialioji pedagogika). Jungtinės Karalystės koledže studijavo ir baigė prieš bakalaurines studijas „Sveikatos ir socialinės rūpybos“.
Darija Bambalaitė
Elgesio analizės specialistė, dirbanti su autizmo spektrą ir kitus raidos sutrikimus turinčiais vaikais ir jaunuoliais. Lektorės patirtis nuo 2008 m. apima tiesioginį darbą taikant ABA (taikomosios elgesio analizės) terapiją, šeimų ir terapeutų bei kitų specialistų, dirbančių su specialiųjų poreikių asmenimis, konsultavimą, individualizuotų ugdymo programų sudarymą, siekiant akademinių ar socializacijos tikslų, bei šios programos supervizavimą, ugdymo įstaigų, socialinių globos namų mokymą ir konsultavimą.
Valerija Liaudanskienė
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro logopedė, specialioji pedagogė ekspertė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui. V. Liaudanskienė yra Specialiųjų mokymo priemonių vertintoja, mokytojų, pagalbos specialistų praktinės veiklos vertintoja, metodinių rekomendacijų „Atnaujintų BP pritaikymas intelekto sutrikimus turintiems mokiniams“ bei „Atnaujintų BP pritaikymas judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams“ rengėja. Turi ilgametę patirtį su didelius, labai didelius specialiuosius ugdymosi poreikius turinčiais mokiniais. Savo darbo patirtimi dalijasi su Vilniaus m. ir respublikos pedagogais apie Augmentinės ir alternatyvios komunikacijos, IKT bei PĮ parinkimą, taikymą, mokinių, turinčių kompleksinių negalių įtraukimo galimybes į bendrąjį ugdymą.
Gražvydas Groblys
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro direktorius, individualios koreguojamosios kūno kultūros mokytojas metodininkas. Turi ilgametę pedagoginę darbo patirtį su judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turinčiais vaikais, aplinkos pritaikymą, kompensacinės technikos ir kompensacinių priemonių parinkimą. Savo darbo patirtimi dalijasi su Vilniaus m. ir respublikos pedagogais.
Elona Tijunonienė
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro logopedė, specialioji pedagogė ekspertė. Turi ilgametę patirtį su didelius, labai didelius specialiuosius ugdymosi poreikius turinčiais mokiniais. Dalijasi darbo patirtimi su Vilniaus m. ir respublikos logopedais, pagalbos specialistais apie mokinių bendravimo, ugdymo ypatumus, IKT, PĮ taikymą mokiniams, turintiems specialiuosius ugdymo/si poreikius.

PROGRAMĄ KOORDINUOJA

Miglė Mikalajūnė
Projektų vadovė

[email protected]

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais