Ar galime būti svarbūs paaugliui, jį stiprinti ar netgi būti tuo vieninteliu žmogumi, kuris jį supras, padės, suteiks galimybę patirti sėkmę? Kokį mes, kaip mokytojai, keliame tikslą bendraujant su paaugliais? Ar norime padėti paaugliui, jam vadovauti, auklėti, moralizuoti, motyvuoti, suprasti, ar priimti? Žiūrėkite šį mokymų įrašą su psichologe Rima Mokusiene, kurio metu sužinosite, iš kokių 6 dimensijų susideda paauglio savivertė ir kas gali padėti sukurti ryšį su žema saviverte pasižyminčiu vaiku. Savivertės mechanizmo pagrindas yra emociniai išgyvenimai, lydintys paauglio veiklą, todėl itin svarbu suprasti paauglio savijautą, jo emocinius išgyvenimus, raidos fiziologinius pokyčius.
Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?
Mokymų metu išgirsite daugybę praktinių patarimų, praktinių užduočių, 4 santykių modelių pristatymą, iš kurių, tikime, pavyks pasisemsite reikiamų žinių. Taip pat turėsite galimybę sužinoti, kaip analizuoti savo savivertę, kad taptume labiau empatiški sau, priimantys ir pripažįstantys savo netobulumus ir trūkumus.