MOKYTOJŲ PADĖJĖJŲ RENGIMO PROGRAMA 2024
Grįžti atgal
40 ak. val.
gyvai
Ilgalaikės programos mokymų įrašai

MOKYTOJŲ PADĖJĖJŲ RENGIMO PROGRAMA

100€/asm.
Įsigiję programą, programos mokymų įrašus žiūrėkite Jums patogiu laiku.

Kaina – 100€/asm.
Dėmesio! Už programą galima atsiskaityti dalimis.
Programa tinka mokinio padėjėjams.
Dalyvauti Dalyvauti
Programa tinka mokinio padėjėjams.


Autizmas, disleksija, intelekto ir emocijų sutrikimai, hiperaktyvumas… Šie ir kiti raidos sutrikimai šiandien vaikams diagnozuojami vis dažniau. O tai diktuoja naujas ugdymo taisykles ir kelia iššūkį mokytojų padėjėjams — norint užtikrinti kokybišką ugdymą visiems vaikams, svarbu turėti specialiųjų psichologijos žinių, būti lanksčiam ir kūrybingam, gebėti ugdymo turinį taikyti skirtingų specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams.

Galime ironizuoti, kad didėjant paklausai, augs ir pasiūla. Tačiau šiame posakyje yra nemaža dalis tiesos… Mokytojų padėjėjų skaičius mokyklose išaugo jau dabar. Neabejotina, kad šių specialistų poreikis didės ir ateityje — juk jau šį rudenį mokyklos ir darželiai taps atviri visiems specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams.

Štai čia trumpam ir sustokime… Nepaisant pozityvių pokyčių, švietimo bendruomenėje girdimas susirūpinimas, kad kompetentingų ir savo darbą profesionaliai gebančių atlikti specialistų rasti sudėtinga, todėl įtraukusis ugdymas vyksta ne taip sklandžiai, kaip norėtųsi. Juk viena pagrindinių mokytojo padėjėjo funkcijų — pagalba dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais. Tad įsivertinkime, ar pagrindiniam mokytojo pagalbininkui — mokytojo padėjėjui pakanka žinių darbui su ypač jautria moksleivių grupe, reikalaujančia specialaus pasirengimo ir specifinių profesinių žinių? Ar kokybiškam mokytojų padėjėjų rengimui tikrai skiriame pakankamai dėmesio?

Kviečiame prisijungti į naująją mokytojų padėjėjų rengimo programą. Nagrinėdami ankstesnių programų dalyvių atsiliepimus ir švietimo ekspertų rekomendacijas, pastebėjome, kad mokytojų padėjėjams labiausiai trūksta praktikos, konkretumo ir pavyzdžių. Todėl šioje programoje rasite tik aktualiausias ir Jus labiausiai dominančias su įtraukiuoju ugdymu susijusias temas.

Dėmesio! Programa nėra skirta ikimokykliniam ugdymui.

Dalyvaudami šioje programoje:

• įgysite specialiosios pedagogikos ir psichologijos pagrindus. Šios žinios padės geriau pažinti vaikų raidos sutrikimus, suprasti esminius įtraukiojo ugdymo principus ir bendravimo ypatumus, dirbant su skirtingo amžiaus bei poreikių mokiniais mokykloje;

• sužinosite efektyviausius ir inovatyviausius metodus, padėsiančius sudominti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus. Taip pat sužinosite konkrečius būdus, kurie padės didinti vaikų motyvaciją pamokose;

• išsamiai susipažinsite su autizmo spektro sutrikimu, autistiško vaiko bruožais ir sužinosite būdus, kaip kurti palankų, saugų bei pasitikėjimu grįstą santykį: nuo ko pradėti megzti ryšį su autistišku vaiku, kaip tinkamai bendrauti su juo ir jo šeima, kaip padėti jam sėkmingai integruotis į klasės veiklas bei gyvenimą;

• sužinosite, kaip paprastais būdais į ugdymo procesą įtraukti agresyvius, intelekto ir emocinių sutrikimų turinčius vaikus: kaip bendrauti ir elgtis su agresyviais vaikais, kaip išlaikyti palankų mikroklimatą klasėje bei kaip pasirūpinti gera savo savijauta;

• pažinsite konkrečias mokytojo padėjėjo funkcijas ir atsakomybes, dirbant su kompleksinius sutrikimus turinčiais mokiniais: sužinosite, kaip dirbti ir kaip tinkamai asistuoti vaikams, kurie negeba verbaliai komunikuoti, turi judesio, padėties ar neurologinius sutrikimus;

• remiantis Airijos mokyklos specialistės ilgamete patirtimi, pažinsite konkrečius praktinius įrankius ir metodus, kurie yra naudojami mokytojo padėjėjo darbe svetur. Šios priemonės palengvins ir paįvairins mokytojo padėjėjo kasdienines veiklas dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais;

• turėsite galimybę pasikonsultuoti ir padiskutuoti su kolegomis, kurie dirba mokytojo padėjėjo darbą Lietuvoje ar užsienyje — pasisemsite gerosios patirties ir įkvėpimo.

Kodėl verta dalyvauti?

Nuotolinė programa

Įsigiję programą, programos mokymų įrašus žiūrėkite Jums patogiu laiku.

Lietuvos mokytojų padėjėjų bendruomenė

Turėsite galimybę prisijungti į uždarą mokytojų padėjėjų bendruomenę, kurioje galėsite dalintis darbine patirtimi, diskutuoti ir gauti idėjų, padėsiančių efektyvinti savo darbo metodus bei gilinti turimas žinias.

Kruopščiai atrinktas turinys ir praktinis pritaikymas

Programos turinys pritaikytas pagalbos mokiniui specialistų profesinių kompetencijų tobulinimui įtraukiojo ugdymo srityje.

Programą sudaro:

6 specializuoti mokymai.
1 konsultacija su Lietuvoje ir užsienyje dirbančiais kolegomis.
Papildoma medžiaga. Po kiekvieno užsiėmimo su dalyviais pasidalinsime praktinėmis užduotimis, skaitiniais, vaizdo įrašais, kurie padės įtvirtinti įgytas žinias.
Tiesioginis grįžtamasis ryšys iš programos lektorių bei svečių.

Svarbu žinoti:

Programos kaina

• 100€/asm. Dėmesio! Esant poreikiui, už programą galite atsiskaityti dalimis.

Programos vieta, trukmė ir pažymėjimai

Pasinaudokite nuolaida programai! Įsigiję programą, programos mokymų įrašus žiūrėkite Jums patogiu laiku. Programą baigusiems dalyviams bus išduodami 40 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

Programa skirta

esamiems ir būsimiems mokytojų padėjėjams.

Programos turinys

Mokymų įrašas „Specialiosios pedagogikos ir psichologijos pagrindai”. Lekt. Julija Šimkė.
Mokymų įrašas „Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių motyvacijos didinimas ir sudominimo metodai pamokoje”. Lekt. Sonata Balnienė.
Mokymų įrašas „Autizmo spektro sutrikimų turintys vaikai: ką svarbu žinoti specialistui?”. Lekt. Gabrielė Tervidytė-Arandi.
Mokymų įrašas „Agresyvus intelekto sutrikimų ir emocinių sunkumų turinčių vaikų elgesys pamokoje”. Lekt. Darija Bambalaitė.
Mokymų įrašas „Mokytojo padėjėjo funkcijos ir atsakomybės klasėje: kompleksinių sutrikimų turintys vaikai”. Lekt. Valerija Liaudanskienė, Gražvydas Groblys, Elona Tijunonienė.
Konsultacijos įrašas su kolegomis ir specialistais iš Lietuvos ir užsienio.
Mokymų įrašas „Praktiniai įrankiai ir metodai lengvinantys mokytojo padėjėjo darbą: Airijos mokyklos patirtis”. Lekt. Daivina O’Connor.
Programos kaina – 100€/asm.

Dėmesio! Esant poreikiui, už programą galite atsiskaityti dalimis.

Dalyvauti

Lektoriai (pildoma)

Sonata Balnienė
Kruonio pagrindinės mokyklos specialioji pedagogė, turinti psichologijos bakalaurą, Vytauto Didžiojo universiteto „Įtraukaus ugdymo“ (II kurso) magistro studentė (specializacija: specialioji pedagogika). Jungtinės Karalystės koledže studijavo ir baigė prieš bakalaurines studijas „Sveikatos ir socialinės rūpybos“.
Gabrielė Tervidytė-Arandi
Socialinės politikos ekspertė ir socialinė darbuotoja, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėja, dirbanti su įvairių visuomenės grupių psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir socialinių bei švietimo paslaugų specialistais. Lektorė visą savo profesinį dėmesį skiria raidos sutrikimų turintiems vaikams ir jų šeimoms kurdama unikalią technologiją ir jos naudojimo metodiką – sensorinę įrangą, konsultuoja šeimas, veda mokymus pedagogams ir kitiems specialistams, vykdo atvejo vadybą kartu su terapeutų komanda.
Darija Bambalaitė
Elgesio analizės specialistė, dirbanti su autizmo spektrą ir kitus raidos sutrikimus turinčiais vaikais ir jaunuoliais. Lektorės patirtis nuo 2008 m. apima tiesioginį darbą taikant ABA (taikomosios elgesio analizės) terapiją, šeimų ir terapeutų bei kitų specialistų, dirbančių su specialiųjų poreikių asmenimis, konsultavimą, individualizuotų ugdymo programų sudarymą, siekiant akademinių ar socializacijos tikslų, bei šios programos supervizavimą, ugdymo įstaigų, socialinių globos namų mokymą ir konsultavimą.
Valerija Liaudanskienė
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro logopedė, specialioji pedagogė ekspertė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui. V. Liaudanskienė yra Specialiųjų mokymo priemonių vertintoja, mokytojų, pagalbos specialistų praktinės veiklos vertintoja, metodinių rekomendacijų „Atnaujintų BP pritaikymas intelekto sutrikimus turintiems mokiniams“ bei „Atnaujintų BP pritaikymas judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams“ rengėja. Turi ilgametę patirtį su didelius, labai didelius specialiuosius ugdymosi poreikius turinčiais mokiniais. Savo darbo patirtimi dalijasi su Vilniaus m. ir respublikos pedagogais apie Augmentinės ir alternatyvios komunikacijos, IKT bei PĮ parinkimą, taikymą, mokinių, turinčių kompleksinių negalių įtraukimo galimybes į bendrąjį ugdymą.
Gražvydas Groblys
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro direktorius, individualios koreguojamosios kūno kultūros mokytojas metodininkas. Turi ilgametę pedagoginę darbo patirtį su judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turinčiais vaikais, aplinkos pritaikymą, kompensacinės technikos ir kompensacinių priemonių parinkimą. Savo darbo patirtimi dalijasi su Vilniaus m. ir respublikos pedagogais.
Elona Tijunonienė
Vilniaus „Vilties“ specialiosios mokyklos – daugiafunkcinio centro logopedė, specialioji pedagogė ekspertė. Turi ilgametę patirtį su didelius, labai didelius specialiuosius ugdymosi poreikius turinčiais mokiniais. Dalijasi darbo patirtimi su Vilniaus m. ir respublikos logopedais, pagalbos specialistais apie mokinių bendravimo, ugdymo ypatumus, IKT, PĮ taikymą mokiniams, turintiems specialiuosius ugdymo/si poreikius.
Daivina O’Connor
Sertifikuota ir kvalifikuota anglų kalbos mokytoja, dirbanti su žmonėmis, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių bei turinti 20 metų darbinę patirtį. Daivina yra įgijusi magistro laipsnį Lietuvos Edukologijos Universitete, taip pat turi Britų kvalifikuoto mokytojo statusą bei yra registruota Airijos švietimo ir įgūdžių skyriuje, kuriame privačiai dirba specialiųjų ugdymosi poreikių dėstytoja. Dar gyvendama Lietuvoje Daivina įgijo nemažai patirties kaip vyresnioji anglų kalbos mokytoja ir valstybinio egzamino ekspertė. Anglijoje ir Airijoje Daivina įgijo mokytojo padėjėjos patirties. Šias pareigas ji užėmė ir specialiosiose, ir bendrojo ugdymo mokyklose. Ji nuolat tobulina kvalifikaciją įvairiuose kursuose autizmo spektro sutrikimų, aktyvumo ir dėmesio sutrikimų, disleksijos temomis. Taip pat kasdien dirba su moksleiviais, turinčiais įvairių specialiųjų ugdymosi poreikių.
Julija Šimkė
Specialioji pedagogė-logopedė, ugdymo centro „Upės teka" įkūrėja. Darbą su vaikais ir suaugusiaisiais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, pradėjo 2017 m. konsultuojant individualiai vaikus, suaugusiuosius, jų šeimos narius bei ugdymo įstaigų atstovus. Savo žinias nuolat atnaujina tarptautinėse konferencijose, mokymuose disleksijos, įtraukiojo ugdymo, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų temomis.

PROGRAMĄ KOORDINUOJA

Miglė Mikalajūnė
Projektų vadovė

[email protected]

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais