„STEAM principų taikymas ikimokykliniame ugdyme“
Grįžti atgal
4 ak. val.
įrašas

STEAM principų taikymas ikimokykliniame ugdyme

Lekt. Gintarė Visockė-Vadlugė
4 ak. val. akredituota programa

Šio įrašo kaina 12€/asm. Galite įsigyti TIK šį įrašą arba TAPTI NARIU bei šį ir kitus įrašus žiūrėti NEMOKAMAI! Slinkite žemyn ir sužinokite, kaip!

Įsigyti TIK šį įrašą Įsigyti TIK šį įrašą
STEAM – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos mokslų sinergija. Tai praktinės veiklos, kviečiančios ne sužinoti informaciją tiesioginiu būdu, o išsiaiškinti tiesą tyrinėjant, atrandant, keliant hipotezes ir eksperimentuojant. Tikėtina, kad savo grupėje jau taikote kai kuriuos STEAM principus, tiesiog vadinate juos kitaip arba veiklas atskiriate.

Kviečiame į nuotolinį seminarą, kuriame paprastai ir praktiškai sužinosite, kas yra tikrasis STEAM ugdymas bei kaip jį taikyti praktiškai savo grupėje.


Ko tikėtis iš šio įrašo?

Ikimokykliniame ugdyme turime itin palankias galimybes integruoti skirtingas disciplinas bei apjungti skirtingus pasaulius, taip suteikdami vaikams fantastiško ir nevienareikšmiško Pasaulio vaizdinį. Tam tereikia suvokti esminius integravimo principus, atrasti paprastas idėjas ir pasitelkti savo kūrybiškumą!

KAIP ŽIŪRĖTI ŠĮ IR KITUS ĮRAŠUS NEMOKAMAI?

Tapkite nariu ir šį bei kitus įrašus žiūrėkite 9 dienas NEMOKAMAI!

Po nemokamo 9 dienų bandomojo laikotarpio prenumerata automatiškai pratęsiama, skaičiuojant 9€ mėnesinį mokestį.

Jokių papildomų įsipareigojimų, jokių papildomų sąlygų. Prenumeratą galite nutraukti bet kada.

Lektorė

Lekt. Gintarė Visockė-Vadlugė
VšĮ „Prasminga vaikystė“ vadovė, lektorė.

Atsiliepimai

Sužinojau, kad STEAM yra visame ugdymo procese, į ką anksčiau neatkreipdavau dėmesio. Į vaiko klausimą atsakyti klausimu, suteikti galimybę pačiam vaikui ieškoti, atrasti, kviestis draugus – visa tai būtinai panaudosiu savo praktikoje!

Daugiau sužinojau apie praktinį STEAM metodo taikymą: kaip užduoti tinkamą klausimą, koks mokytojo vaidmuo, kaip orgnizuoti veiklą.

Išplėtė ir pastiprino žinojimą, kad STEAM galima įgyvendinti įvairiose vaiklose, keliant klausimus. Tai įgalina plėtoti mokymosi mokytis kompetenciją – to sieksiu savo ir vaikų veiklose.

Man labai patiko klausimų sukūrimas ir uždavimas pagal STEAM, tikrai tai panaudosiu savo darbe. Tapo aiškiau, kuo STEAM skiriasi nuo eilinės veiklos.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais