Ugdydami skaitmeninę kartą stengiamės kurti modernią ir inovatyvią aplinką, tačiau skirtingos skaitmeninės kompetencijos formuoja ir skirtingą požiūrį. Šie mokymai skirti tiems, kurie skaitmenine mokymo priemone vadina „Microsoft Word“ dokumentu parengtą užduotį ir pirmenybę teikia žaismingiems, patraukliems savo forma stalo žaidimams, padedantiems sukurti įtraukiojo ugdymosi aplinką.
Šio nuotolinio seminaro metu:
• sužinosite, kokią įtaką vaikų lavinimuisi turi žaidimo metodas;
• išsiaiškinsime, kokie žaidimai padeda sukurti įtraukiojo ugdymosi aplinką;
• aptarsime pristatytų žaidimų galimybes ugdant individualių poreikių turinčius vaikus;
• susipažinę su programomis EdGames ir BlockPosters, pagilinsite skaitmenines kompetencijas ir praplėsite edukacinių žaidimų kūrimo ribas.