Sėkmingas ir kokybiškas įtraukusis ugdymas: ar tai įmanoma?
Grįžti atgal
4 ak. val.
gyvai
Šio įrašo kaina 16 €/asm.

Kaip organizuoti sėkmingą ir kokybišką įtraukųjį ugdymą?

Lekt. Simona Lunina
€16,00
Šių mokymų įrašo kaina 16 €/asm.
Įsigyti šį įrašą Įsigyti šį įrašą
Lietuvos ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo mokytojų artimiausiais metais laukia labai daug permainų: atnaujinta priešmokyklinio ugdymo programa, 2024 metais įsigaliosiantis įtraukiojo ugdymo įstatymas natūraliai verčia vis daugiau galvoti apie tai, kaip ateityje dirbsime bei kokie metodai yra veiksmingiausi ir efektyviausi.


Vienas iš efektyviausių metodų, siekiant užtikrinti kokybišką ir visiems prieinamą įtraukųjį ugdymą, yra vizualinių pagalbos kortelių naudojimas. Tokios kortelės yra edukacinė bendravimo priemonė, skirta dirbti su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, komunikacijos ar kalbos sutrikimų, įvairiapusių raidos ar intelekto sutrikimų, autizmo spektro, elgesio bei emocijų sutrikimų, poreikius. Juk efektyvi ir sėkminga komunikacija tarp vaiko ir mokytojo yra vienas pagrindas siekiant užtikrinti pilnavertį, lygiavertišką ir visiems prieinamą ugdymą.

Kviečiame Jus į praktinį vebinarą, kurio metu, pirmoje mokymų dalyje, aptarsite idėjas, kaip tinkamai pasiruošti ir nuo ko pradėti darželio grupėje įgyvendinti bei užtikrinti įtraukųjį ugdymą. Antroje mokymų dalyje aptarsite vizualinės pagalbos kortelių naudojimą, kaip vieną svarbiausių metodų, kuris gali būti nepakeičiamu kasdieniu darbo įrankiu, dirbant tiek su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, tiek su vaikais atvykusiais iš kitų užsienio šalių, nesuprantančiais bei negebančiais kalbėti lietuviškai.

Šis lektorės taikomas metodas (vizualinės pagalbos kortelių naudojimas) yra tinkamas ir individualiam, tiek visos grupės ugdymui. Taip pat puikiai tinka, norint vaikus išmokyti laikytis darželio taisyklių ir rutinos. Juk bendravimas ir tarpusavio supratimas yra vienas pagrindinių kokybiško ugdymo faktorių, norint patenkinti vaiko poreikius ugdymo proceso metu.

Vebinaro metu:

• aptarsite geruosius įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo pavyzdžius;

• aptarsite iššūkius, su kuriais yra susiduriama siekiant užtikrinti kokybišką įtraukųjį ugdymą darželio grupėje;

• aptarsite vieną svarbiausių metodų – vizualinės pagalbos kortelių naudojimą, kaip būdą siekiant užtikrinti kokybišką įtraukųjį ugdymą;

• susipažinsite su taikomomis vizualinės pagalbos kortelėmis „PoKo“, kurios yra nepakeičiama bendravimo priemonė darbui su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių;

• aptarsite mokytojo ir tėvų bendravimo bei bendradarbiavimo ypatumus, ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus.

Kodėl verta dalyvauti?

Praktiniai mokymai

Mokymų metu galėsite susipažinti su vizualinės pagalbos kortelių rinkiniu, pamatysite, kaip yra taikomos vizualinės pagalbos kortelės.

Akredituotas turinys

Dalyviams bus išduodami elektroniniai kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (4 ak. val.). Įstaigos akreditacijos numerį rasite šio puslapio apačioje.

Įrašas ir dalomoji medžiaga

Mokymų vaizdo įrašą galėsite peržiūrėti per 14 dienų po įsigijimo tiek, kiek norite kartų ir iš bet kurio įrenginio. Taip pat skaidrės ir papildoma medžiaga bus pasiekiama iš karto po mokymų vaizdo įrašo įsigijimo.

Svarbu žinoti

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, specialiesiems pedagogams, logopedams ir kitiems specialistams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais.
Mokymai akredituoti. 4 ak. val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai dalyviams bus išduodami po mokymų, užpildžius savirefleksijos anketą.
Pasirinkus išankstinio apmokėjimo būdą, prie kurso būsite prijungti per 2 d. d. po įvykdyto apmokėjimo.
Įsigyti mokymų įrašą

Kaina 1 dalyviui ⎯ 16 eur.

Nuolaida taikoma 6 ir daugiau dalyvių – 12 eur./asm. Dėl nuolaidos susisiekite el. paštu info@ugdymomeistrai.lt

Įsigyti dabar

Vizualinės pagalbos kortelių rinkinys „PoKo"

„PoKo" — žodžių „Poreikių Kortelės" trumpinys. Šis vizualinės pagalbos kortelių rinkinys — tai edukacinė bendravimo priemonė, skirta dirbti su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių. Nuoseklus šių kortelių naudojimas suteiks vaikams galimybę suprasti aplinkinius bei patiems iškomunikuoti norimą informaciją. Korteles naudinga naudoti visiems, įskaitant tėvus, mokytojus, logopedus, ergoterapeutus ir kitus specialistus, kurie ugdo ypatingųjų poreikių vaikus.

Šios kortelės puikiai atlieps vaikų, kurie turi komunikacijos ar kalbos sutrikimų, įvairiapusių raidos ar intelekto sutrikimų, autizmo spektro ar elgesio bei emocijų sutrikimų, poreikius. Juk efektyvi ir sėkminga komunikacija tarp vaiko ir mokytojo yra vienas svarbiausių kokybiško ugdymo uždavinių.





Plačiau apie „PoKo"

Lektorė

Simona Lunina
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Suomijoje. Suomijos privataus darželio „Bumblebees kindergarten“ direktorė – pedagoginio ugdymo koordinatorė.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau

Sutinku su visais slapukais Sutinku su visais slapukais